מיתוג עסקי ומחזור המכירות שלכם

כל עסק, גדול כקטן, וותיק וחדש, מתעסק באופן בלתי פוסק במיתוג שלו, גם בלי לשים לב. תהליך המיתוג מתחיל עוד לפני שנמכר מוצר או שירות אחד במסגרת הפעילות, כשהיזמים והמקימים יושבים ומתחילים בבחירת ספקים לצורך בחירת שם לחברה וכמובן בעיצוב הלוגו שילווה את החברה בפעילות שלה.

ולתהליך הזה של מיתוג ישנה השפעה עצומה על מחזור המכירות שלכם.

המיתוג שלכם הוא הכרטיס כניסה שלכם לתת המודע של הלקוח הפוטנציאלי. לעיתים הלקוחות שלכם יתקלו במותג שלכם כשאתם לידם, ולעיתים בכניסה לאתר האינטרנט שלכם או לדף נחיתה שעיצבתם. ואולי בכלל חבר ישלח להם לינק לעמוד הפייסבוק שלכם.

לא משנה באיזה פלטפורמה הלקוח הולך להיתקל בכם, ולא משנה אם אתם באיזור או ישנים בבית, אתם חייבים לוודא שהמפגש הראשוני יעביר את ערכי המותג שלכם בצורה המדויקת ביותר, יתן ללקוח את ה Look and Feel שאתם רוצים להעביר וכמובן יסייע לכם בפתיחת הדלת הראשונית. רושם ראשוני נוצר תוך פחות מ-3 שניות, ומי שאחראי לו הוא הטייס האוטומטי במוח שלנו (מה זה טייס אוטומטי?? קראו עוד כאן)

הטייס האוטומטי מנתח נתונים בצורה מהירה ונותן את הרשמים המיידים והאינסטיקטיבים שלו, כפי שהם מובנים בכל אחד ואחד מאיתנו (כנראה) משחר האנושות. ואתם רוצים מאוד שהטייס האוטומטי של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, יאהב את מה שהוא רואה.

לדוגמא, אם אתם מנהלים פירמת עורכי דין מצליחה, הערכים שאתם רוצים להעביר ללקוח הם ביטחון, אמון, אחריות וניסיון. לעומת זאת, אם יש לכם סטארט אפ דינמי שאמור לפתור לאנשים את הכאב ראש של כביסה בבית, תרצו להעביר ערכים של חדשנות, מהירות, שירותיות וגודל.

אתם חייבים לוודא שהערכים שלכם עוברים כחוט השני בכל החומרים הגרפים שתפיקו.

מיתוג עסק על מוצריםאז למה מיתוג משפיע על המכירות?

חשבו בכמה דרכים שונות גולשים ולקוחות עשויים להיתקל בכם:

כרטיס ביקור, פלאייר, ברושור, אתר, דפי נחיתה, קמפיינים בפייסבוק, פרסום בגוגל , אינסטגרם, רימרקטינג, שקיות ומה לא. כל אחת מהאינטרקציות האלו תייצר עבור הלקוח חוויה, חוויה של הצורה שבה הוא תופס את המותג שלכם ואת היכולות שלכם. מיתוג חזק ועוצמתי מייצר אצל אנשים תחושת ביטחון, שיש על מי לסמוך ויש עם מי לדבר. ואלו בהחלט דברים שאתם רוצים שיקרו כשהלקוח יפגוש את המותג שלכם.

וחשבו על השם של העסק שלכם כמובן. שם צריך להיות ברור, קליל, קליט, זכיר וכמובן להתאים לתחום הפעילות שלכם. עם ריבוי העסקים והמיזמים שקמים בארץ ובעולם, המשימה של בחירת שם מתאים למיזם הפכה למורכבת ודורשת מיומנות וניסיון רבים כדי להגיע עם שם שילווה את המותג בצורה הנכונה ביותר.

בנוסף, מיתוג עסקי לוקח בחשבון את כל החומרים הגרפיים שהזכרנו בפסקה הקודמת. אם המיתוג שעשיתם נעשה על צבעים וגוונים לא נכונים, שלא יתאימו בהמשך לפעילויות השיווקיות שאתם הולכים לבצע, עלולים לקרות אחד מהשניים:

  1. תשחררו לאוויר חומרים שלא נראים טוב ולא ייצרו את האימפקט הדרוש על קהל היעד.
  2. תחרגו משפת המותג כדי להוציא חומרים טובים ואז תפגעו בנראות המותג ובאחידות שלו.

 

מיתוג עסקי לעסקים – שטיק מדיה בע”מ

הידע הרב שנצבר במשרד שטיק מדיה בליווי חברות, יזמים ושותפויות, מעניק לנו את היכולת ללוות את החברה שלכם להצלחה ושביעות רצון מלאה בתהליך של מיתוג עסקי. הצוות שלנו נותן את מירב מרצו ונשמתו כדי לוודא שהתוצאה שמתקבלת עומדת בקנה אחד עם הרצונות והשאיפות של הלקוחות, וכמובן עובדת בהלימה עם הסטדנרט המקצועי הגבוה בשוק.

אתם יכולים למצוא מידע נוסף על איך למצוא ספק מקצועי ואמין לביצוע תהליך מיתוג עסקי לחברה שלכם, במאמר הבא: לינק

אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף על תהליך של מיתוג עסקי, אתם מוזמנים לפנות אלינו והצוות שלנו ישמח לתת לכם יעוץ מקצועי שיעשה לכם שכל.

בואו נעשה שטיק!

5/5 - (6 votes)