חברה לבניית אתרים – 8 טיפים חשובים לחברות טרם בניית האתר

חברה לבניית אתרים - 8 טיפים חשובים לחברות טרם בניית האתר

חברה לבניית אתרים מקצועית נבחנת ביכולת לא רק לבנות אתר מעוצב להפליא או מתוכנת בצורה מדליקה, אלא גם בחשיבה על שיווק וקידום האתר. קבלו טיפים לבחיברת חברה לבניית אתרים

0 13

בחירת חברה לבניית אתרים היא בחירה לא פשוטה.

אם עדיין אין לכם אתר אינטרנט, או שאתם רוצים לשדרג את האתר הקיים שלכם, חשוב שתדעו איך לבחור חברה לבניית אתרים מקצועית ואמינה, שתוכל לסייע לכם להפוך את העסק שלכם למניב יותר באמצעות שיווק באינטרנט וקידום האתר. החשיבות של קבלת החלטות נבונות בתהליך בחירת החברה הוא עצום וישפיע על כמות המכירות העתידיות שתייצרו מהאתר.

המשבר האחרון שפקד את העולם, חשף בפנינו ביתר שאת את החשיבות העצומה של אתרי אינטרנט ובעיקר אתרי אינטרנט למכירה און ליין. חברות וארגונים שהשכילו לבנות אתר אינטרנט ולנהל אותו לאורך השנים, גילו פתאום שהאופציה היחידה שלהן לייצר מכירות והכנסות בתקופת המשבר היו אתרי האינטרנט שלהם.

אתר אינטרנט שבנוי כמו שצריך, שיכול להכיל תנועת גולשים גדולה ומחובר כהלכה לכל מערכות הפרסום, השיווק והמלאי, יכול להוות עבורכם יתרון תחרותי ולייצר פתיחת פלח שוק חדש ומניב לחברה – ממש כמו סניף חדש. הקושי הרב טמון בבניית אתר שכזה, שעובד כמו שצריך מול כל הדפדפנים, מהיר, עם חווית גלישה נעימה ואחוזי מהירה מצוינים.

זו בדיוק המומחיות שלנו בשטיק מדיה. אנחנו חברה לבניית אתרים מקצועית ומנוסה ונוכל לנהל את הפרויקט עבורכם בכל הרמות – שיווקית, עיצובית וכמובן פרסומית – לדאוג שבסופו של תהליך יהיה לכם אתר אינטרנט שתוכלו לייצר ממנו רווחים.

נענה על מספר שאלות מפתח בתהליך בחירת ספק לבניית אתר אינטרנט. לא משנה איזה סוג אתר אתם בונים, בין אם זה אתר תדמיתי או אתר מכירתי – המאמר הזה יכול לתת לכם ערך וידע רב בנושא.

קבלו מספר טיפים משמעותיים עבור בניית אתר האינטרנט הבא לחברה שלכם.

 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברה לבניית אתרים?

ישנם מספר גורמים חשובים לפני שאתם יוצאים לפרויקט ומתחילים בעצם בתהליך האפיון, העיצוב והתכנות של האתר הבא שלכם. בדקו כל אחד מהם היטב כדי שלא תמצאו את עצמכם עומדים בפני שוקת שבורה בהמשך התהליך.

ניסיון – מה הניסיון של החברה? כמה שנים היא עוסקת בתחום? מיהם בעלי המקצוע במשרד שמלווים אתכם בפרויקט? האם הם יודעים לשאול את כל השאלות הנכונות בתחילת הפרויקט, ולקבל יחד אתכם החלטות כשיתעוררו שאלות בזמן העבודה? ככל שלחברה יש יותר ניסיון, היא ראתה יותר פרויקטים, נתקלה ביותר קשיים בעבר ותדע להתמודד איתם טוב יותר בשעת הצורך.

המלצות – כמה המלצות יש על החברה בתחום בניית אתרים לעסקים? האם לקוחות מספרים על חווית עבודה נעימה ומהירה? ומה השירות לו הם זכו מהחברה? בדקו היטב נושא זה כדי לוודא שתוכלו לקבל שירות מהיר ואיכותי לכל אורך התהליך, והתהליך לא יהפוך למסטיק ארוך ובלתי נגמר.

כמו בתחום השיפוצים, גם בתחום בניית אתרי אינטרנט יש חברות שלוקחות פרויקטים ואז נעלמות לפתע פתאום. בדקו היטב שזה לא עומד לקרות לכם.

תיק עבודות – איך נראים האתרים שבנתה החברה? איך עובדת הפונקציונאליות שלהם? איך עובד האתר במובייל? האם השפה העיצובית איכותית או שזה נראה כמו אתר טמפלט רגיל מתחילתו ועד סופו? האם האתר נטען במהירות ומקבל ציון גבוה מגוגל? הקפידו לבדוק שתיק העבודות של החברה מדבר אליכם ושאתם מתחברים לשפה העיצובית המוצגת בתיק העבודות.

ניסיון בשיווק ופרסום – ישנן חברות רבות לבניית אתרים, וישנן חברות לעיצוב אתרי אינטרנט, וישנן חברות לקידום אתרים, אבל האם יש חשיבות לידע בקידום ושיווק עבור הפרויקט שלכם? בוודאי!

מניסיון שלנו – חברה לבניית אתרים ללא ראייה רוחבית שיווקית, לא תדע לבנות את האתר במטרה שייצר בעתיד מכירות. ישנם כל כך הרבה גורמים משמעותיים בשיווק האתר לאחר העלייה לאוויר, שאתם רוצים מאוד שיעמדו לצידכם בחברה אנשי שיווק מנוסים שיכולים לקבל החלטות חשובות, שישפיעו על יחסי ההמרה באתר הבא שלכם.

לדוגמא, חברה לבניית אתרים שלא יודעות להגדיר את האתר נכון מבחינת מבנה SEO, ולבצע הגדרות נכונות מול גוגל – יגרמו לכך שגוגל לא תסרוק את האתר שלכם כמו שצריך ולא תאנדקס אותו כמו שצריך. הדבר יוביל לאיבוד זמן משמעותי בקידום של האתר שלכם מול גוגל.

לקריאה נוספת בנושא פרסום בגוגל, בקרו בלינק.

קוד פתוח או קוד סגור? ההבדל בין קוד פתוח לקוד סגור בבניית אתר אינטרנט הוא עצום, ומאמר זה לא יעסוק בנושא זה. עם זאת, נציין כי אנו בשטיק מדיה בונים את רוב אתרי האינטרנט שלנו על מערכת קוד פתוח. מדוע?

זה מאפשר לכם הלקוחות שליטה רבה יותר על האתר, פחות מחויבות וחתונה קתולית שלכם אלינו, והרבה הרבה יותר גמישות ברמת הקוד וההתאמה האישית של האתר לצרכים השיווקים שלכם.

אבל האמת היא שזה בעיקר הרצון להשאיר אתכם עם השליטה ביד, ולא לכפות עליכם עבודה מולנו במחירים מופקעים, כמו שלצערנו קורה פעמים רבות בתחום בניית אתרי אינטרנט. בדקו היטב מה נכון עבורכם לפי סוג האתר והתחום בו אתם עוסקים.

לקריאה נוספת בנושא קידום אורגני לאתר שלכם, בקרו בלינק הבא>

הצטרפו לניוזלטר

קבלו טייק-אווי של טיפים בשיווק ובמיתוג ישר למייל

חברה לבניית אתרים – מהו יחס המרה ולמה לצפות?

יחס ההמרה הוא אותו היחס שמראה לכם כמה כסף אתם מוציאים על כל רכישה באתר שלכם, וכמה הכנסה נובעת ממנו. אם לדוגמא, הוצאתם תקציב פרסום חודשי של 10,000 ₪, והכנסתם מכירות של 100,000 שח, הרי היחס ההמרה שלכם הוא 1:10.

יחס ההמרה נקרא באנגלית ROI – RETURN OF INVESMENT, והוא מדד חשוב ביותר לאתרי אינטרנט מכירתיים ואתרים למסחר מקוון. המטרה שלכם תהיה לבנות אתר שיביא לכם יחס המרה גבוה כמה שיותר כמובן. לשווקים מסוימים יש יחסי המרה ידועים מראש ואתם יכולים לדעת מה המספר שאתם רוצים להגיע אליו ולנצח אותו.

המומחיות שלנו בשטיק מדיה בתור חברה לבניית אתרים מנוסה ומקצועי, הוא לקחת ארגונים וחברות לעבר הROI שהן שואפות לקבל ולנצח אותו. אנו עושים את זה יום יום עם כמה מהארגונים המובילים בישראל, להם אנו מצליחים לייצר מכירות מעל לצפוי, וזאת הרבה בגלל היכולות המתקדמות שלנו בבניית אתרי אינטרנט לעסקים.

אם אתם רוצים כמה טיפים מנצחים פרסום בגוגל, אתר יכולים לקרוא ולהעמיק את הידע בלינק הבא>

 

כמה עולה בניית אתר אינטרנט תדמיתי אצל חברה לבניית אתרים?

אתר תדמיתי לרוב יהיה פחות מורכב מאתר מכירתי, אבל זהו לא כלל ברזל ובנינו כמה אתרי תדמית מורכבים ומסועפים שדרשו מאמץ רב. אתר תדמית הוא אתר שבא לשקף את פעילות החברה, המומחיות שלה, הניסיון שלה, תיק עבודות, מאמרים וכדומה. ככל שהאתר מסועף יותר, עם מספר גדול יותר של עמודים ודורש התייחסות עיצובית נפרדת לעמודים שונים, כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר.

חשוב לבצע אפיון מעמיק לפני תחילת תהליך בניית האתר, ולבצע את האפיון יחד עם חברה מקצועית לבניית אתרים, כדי לוודא שאתם מצליחים ייצר תיאום ציפיות לגבי המשך הפרויקט, ולקבל מחיר כמה שיותר מדויק.

 

כמה עולה בניית אתר מכירות און ליין?

אתר מכירות און ליין הוא מטבע הדברים מורכב יותר מאשר אתר תדמיתי. אתר מכירות און ליין מכיל לרוב פונקציות רבות שדורשות תכנות והתייחסות מיוחדת, כדי שתוכלו באמת להגיע לתוצאה איכותית ואכן למכור דרך האתר בכמות לה אתם מצפים.

אתר מכירות און ליין דורש חיבור לשירותי סליקה, ניהול מוצרים, בניית משפך שיווקי לתנועת הגולשים לעבר רכישה, חיבור למלאי, מערכת לניהול משתמשים ועוד.

כל אחד מאלו דורש אפיון וזאת עקב העובדה כי יש מורכבות רבה בעבודה. דבר חשוב מאוד שאתם רוצים להימנע ממנו – הוא להכנס לפרויקט ואז לגלות שעומדות בפניכם הוצאות נוספות שלא חזיתם.

אם אתם רוצים לקבל הצעת מדויקת ואמינה לבניית אתרים לעסקים, צרו קשר עם המומחים של שטיק מדיה!

 

 שטיק מדיה – חברה לבניית אתרים

מספר הלקוחות המרוצים שמוכרים כיום דרך האתרים של שטיק מדיה, היא משמעותית ביותר. האתרים שלנו, וניהול שיווק באינטרנט שאנו מציעים אחרי זה ללקוחות שלנו, מייצרים ערך רב ולמעשה הופכים עבור חברות רבות את אתר האינטרנט לסניף נוסף – סניף מניב וחשוב עבור הרווחיות של החברה.

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ואיכותיים, בעלי יכולות מגוונות ושליטה במספר אסכולות בתחום בניית אתרי אינטרנט. נשמח להעמיד את הידע והניסיון שלנו עבורכם בפרויקט הבא שלכם ולבנות עבורכם אתר אינטרנט מניב לידים ומכירות.

לקריאה נוספת בנושא פרסום באינטרנט לעסקים.

מוסמכים של פרסום בגוגל

עדיין חושבים על זה? תשאירו פרטים וניקח את העסק שלכם קדימה!




מוסמכים של פרסום בגוגל

עדיין חושבים על זה? תשאירו פרטים וניקח את העסק שלכם קדימה!

Call Now Button

פאק קורונה!
אנחנו מייצרים הכנסות לחברות, בייחוד עכשיו

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link