שטיק מדיה – סוכנות פרסום עם “שטיק”

המסר הנכון – לאדם הנכון


למה לפרסם איתנו

ליווי בפרסום בגוגל

ליווי כולל בתחום שיווק באינטרנט

מומחים בהפחתת תקציב פרסום בגוגל

מומחים בהפחתת תקציבים בקמפיינים

פרסום בגוגל עם נסיון עצום

ניסיון עצום בניהול חשבונות גוגל

פרסום בגוגל שותפים מוסמכים

שותפים מוסמכים של גוגל

הקו של שטיק פרסום בגוגל

לקוחות שסומכים עלינו

באנר פרסום בגוגל
באנר פרסום בגוגל

סוכנות פרסום – שטיק מדיה

סוכנות פרסום היא ההבדל בין מותג שהלקוחות מחפשים ורוצים, לבין מותג אנמי שאנשים לא יודעים על קיומו. סוכנות פרסום קובעת את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית, אחראית על תכנון ורכש המדיה ועל קמפיין מוצלח ומדויק שהתפקיד שלו הוא לחשוף את קהל היעד הרלוונטי למוצר / שירות שלכם.

באנר פרסום בגוגל

ישנם סוגים רבים של סוכנויות פרסום, שההבדל ביניהן היא בסל השירותים המוצעים ללקוח, כוח האדם ותפקידים בתוך החברה והתמחויות לפי סוגי שווקים ומוצרים. הדבר החשוב ביותר הוא להבין מהם בעצם תפקידי סוכנות הפרסום, כדי שאתם בתור לקוחות תדעו מה לדרוש ומה לבדוק לפני שאתם בוחרים את סוכנות הפרסום הבאה למותג שלכם.

קבלו מתנה – 300 ₪ לפרסום בגוגל ללא התחייבות

פרסום בגוגל - שטיק מדיה


הקו של שטיק פרסום בגוגל

תפקידי סוכנות פרסום

פרסום בגוגל אדוורס

קביעת אסטרטגיה שיווקית

האסטרטגיה שיווקית היא המצפן של המותג. היא מתווה את הדרך כנגזרת של המחקר העסקי שמבוצע עבור הלקוח. מחקר מותג, בידול, יתרונות וחסרונות, USP ועד מחקר מתחרים ופרמטרים מובילים באתרים של המתחרים שלכם.

האסטרטגיה השיווקית היא הבסיס ההכרחי לכל קמפיין פרסומי של המותג שלכם ושם יקבעו גם מדדי ההצלחה שעל פיהם נדע האם הקמפיינים עומדים ביעדים שלהם או לא. מהאסטרטגיה הפרסומית יגזרו סל הפעולות, הפלטפורמות והמדיה שאותם נרכוש כדי לוודא עמידה במטרות המותג.

פרסום בגוגל אדוורס
פרסום בפייסבוק

המסרים – קריאייטיב וקופירייטינג


מהאסטרטגיה השיווקית נבנה את הקריאייטיב לקמפיין.
הוא יכניס את הניצוץ, התשוקה והחדות לקמפיין. הקריאייטיב יתווה את הדרך מבחינת המסרים שנבחר לקמפיין, השפה העיצובית ובחירת הפרזנטורים והשחקנים להפקות של המותג.

סוכנות פרסום אמונה על בניית הקריאייטיב של המותג על מנת לייצר את אותה משיכה וזכירות של המותג אל מול הלקוחות. הקריאייטיב צריך לעבוד יחד עם האסטרטגיה ולהעביר את הרגשות והאיכויות שהמותג רוצה להעביר ללקוחות החברה.

תכנון מדיה

אחד מהתוצרים החשובים של האסטרטגיה השיווקית הוא תכנון המדיה. סוכנות פרסום שיודעת להציע סל רחב של פרסומים בדיגיטל ובאוף ליין, תדע לבצע תכנון מדיה מעמיק שמטרתו לוודא עמידה בkpi שהלקוח הגדיר לפעילות. תכנון המדיה ינצל את היתרונות של כל פלטפורמה מבחינת חשיפה, מודעות ואינטרקציה עם הלקוחות הפוטנציאלים.

חשוב להקפיד בתכנון המדיה שמעניקים לכל אפיק שיווקי את התקציב הנכון והעצימות הנכונה מבחינת רכישת שטחי הפרסום ולהתמקד באיתור קהלי יעד נכון אליו נרצה לשדר את המסר של המותג.

קידום אורגני בגוגל

עיצוב גרפי והפקת סרטונים

 

התוצרים של הקריאייטיב יהיו החומרים הגרפיים והסרטונים אותם נפיק כדי להשתמש בקמפיין. החומרים צריכים להסתמך על האסטרטגיה שנבנתה ועל הקריאייטיב שנבנה לקמפיין וזאת כדי לוודא שאנו משדרי את המסר הנכון, לאדם הנכון.
העיצוב וההפקה של הסרטונים צריכים ללכת יד ביד עם שפת המותג, ללוות אותו בדרך הנכונה ולשדר תדמית – חצופה וצעירה, טכנולוגית, אחראית או ממוסדת ובטוחה. שימוש בצבעים, בפונטים, באייקונים ובנית שפה עיצובית נכונה לקמפיינים תבטיח את ההעברה המדויקת ביותר של המותג ללקוח.

רכישת שטחי פרסום

 

סוכנות פרסום תדע לרכוש ללקוח את המדיה בזמן הנכון ובמחיר הנכון ולנהל את המשא ומתן מול מוקדי המדיה השונים כדי להביא מקסימום ערך ללקוח. המשמעות היא מיקומים בעמודים בעיתון, פריסת שילוט, מיקומים בגוגל או כמות חשיפות בפייסבוק. המטרה היא למקסם את תקציב הלקוח כדי להשיא את הערך מהקמפיינים השיווקיים של המותג.

אופטימיזציה

נניח והיום אתם מצליחים לייצר 5 ₪ הכנסה על כל שקל שאתם משקיעים בפרסום. הייתם רוצים לייצר 5.5 ₪ על כל שקל שאתם משקיעים בפרסום? או יותר? כאן בדיוק נכנסת האופטימיזציה, המלכה של השנים האחרונות בעולם הפרסום. בניגוד לימים שלפני עידן הדיגיטל, סוכנות פרסום מקצועית יודעת לבצע אופטימיזציות לקמפיין תוך כדי תנועה, וזאת על מנת לוודא מקסום של פוטנציאל המדיה וההגעה ללקוחות. האופטימיזציה כוללת שיפורים לחידודים לקמפיינים, ניתוח תנועה באתר, זיקוק מודעות ומסרים וab testing לפרמטרים בקמפיין.

בואו נעשה שטיק!

שטיק מדיה היא סוכנות פרסום ONE STOP SHOP לתכנון והוצאה לפועל של קמפיינים יוצרי תהודה. אנחנו עובדים עם הלקוח החל משלב המחקר, דרך התכנון והבנייה ועד להוצאה אל הפועל ואופטימיזציה של הקמפיינים.
ואולי הכי חשוב – אנחנו עובדים עם הלב ובאים לאכול את הדשא!
אז אחרי הסיסמאות המפוצצות – עכשיו צריך לקיים. צרו קשר לקבלת תכנון מדיה ובניית קמפיינים איכותיים ומדויקים למותג שלכם.