עיצוב אתרים מקצועי

עיצוב אתרים מקצועי

עיצוב אתר מקצועי
למה לבחור בשטיק מדיה

  • עיצוב אתר מקצועי – למה לבחור בשטיק מדיה
  • ONE STOP SHOP בניית אתרים
  • עיצוב ייחודי ומקצועי
  • מומחיות בעולם שיווק באינטרנט
  • שותפים מוסמכים של גוגל

עבודות אתרים שלנו

הקו של שטיק פרסום בגוגל

מהו התהליך הנכון לעיצוב אתרים מקצועי שיעשה את האימפקט הנכון על קהל היעד שלכם?

עיצוב אתרים מקצועי – שלב מחקר העסק

כל פרויקט של עיצוב אתרים מקצועי מתחיל בביצוע מחקר מעמיק שכולל מספר אספקטים – המותג, קהל היעד והמתחרים. בתחילת התהליך נבצע יחד אתכם בריף מעמיק וכולל שיעבור על שאלות מהותיות לגבי העסק שלכם. הסיבה למחקר הזה הוא להבין מי אתם ומי קהל היעד שלכם – זאת כדי להעביר את המסר הנכון לאדם הנכון בצורה הטובה והמדויקת ביותר. המחקר יהווה בסיס להמשך התהליך של קידום ושיווק האתר בפלטפורמות הרלוונטיות.

המחקר מוגש לכם בסוף התהליך וזאת על מנת לוודא שהמסקנות שלנו תואמות את הציפיות והמטרות העסקיות שהצבתם לעצמכם.

שלב 1 במיתוג עסקי
שלב 2 מיתוג עסקי

עיצוב אתרים מקצועי – שלב אפיון האתר

אחרי שלב המחקר נתחיל לבצע אפיון לאתר ולצרכים של הלקוח. ישנם אתרים פשוטים ותדמיתיים שהאפיון הוא פועל יוצא וברור מאוד של המחקר, כמו למשל אתרים של משרדי עורכי דין, מעצבים, נותני שירותים וכדומה. לעומת זאת, ישנם בעלי עסקים וחברות שרוצים להעביר הרגשה ייחודית וחוויה ללקוח ולכן חשוב מאוד כבר בשלב האפיון להבין את השאיפות והחזון שלכם לאתר.

לדוגמא, באתר שבנינו עבור בייגל קפה, גילינו בשלב האפיון שהלקוח רוצה להעביר LOOK & FEEL מאוד ייחודים, החל מרמת הכניסה לאתר ודרך כפתורים ואנימציות מיוחדות לאתר. כל אלו נלקחו בחשבון כדי לוודא שהלקוח יהיה מרוצה ויקבל את הוויז’ן שהוא רואה בראש שלו.

שלב 3 מיתוג עסקי

עיצוב אתרים מקצועי – שלב העיצוב

עיצוב האתר הוא הגוף הוויזואלי של האתר שלנו. ניקח את כל המסקנות והנתונים שעיבדנו ויחד איתם נבנה עיצוב מותאם לתחום העיסוק, למוצר ולקהל היעד שלנו. שלב העיצוב הוא קריטי במיוחד מכיוון שהלקוחות שלכם, כמו כל בני האדם, הם יצורים ויזואליים שהקלט העיצובי המוח תופס חלק גדול מההשפעה שתיווצר על הלקוח ברגע המפגש עם האתר שלכם. אנו מתאימים את העיצוב ללקוח, חלק עם עיצוב צבעוני, פרוע ובועט וחלק מהלקוחות עם עיצוב מינימליסטי, ממוקד ואחראי.

שלב 3 מיתוג עסקי
שלב 4 מיתוג עסקי

עיצוב אתרים מקצועי – שלב התכנות

תכנות האתר הוא הנשמה שאנו מפיחים בעיצוב של האתר. אנו מקפידים על תכנות מדוייק, מעניין שיכניס את הצבע ואת התנועה הנדרשת לכל אתר. התכנות שלנו מבוצע עם בניית קוד נקייה ואיכותית שתוכל לשמש את האתר לתקופה ארוכה ככל האפשר, ולאפשר לאנשי מקצוע עתידיים להתממשק לאתר בקלות וביעילות. המערכת שאנו בונים עליה את האתר משתנה על פי צרכי הלקוח אך ניתן לומר כי רוב רובם של האתרים נבנים על מערכת וורדפרס.

יתרונות של מערכת וורפרס:

  • מותאמים למכשירים ניידים.
  • מותאמים לקידום ושיווק.
  • נוחים לתפעול.
  • מהירים.

עיצוב אתרים מקצועי
5 (100%) 16 votes

מוסמכים של פרסום בגוגל

תשאירו פרטים וקבלו יעוץ מקצועי

מיתוג עסקי שלב 5 שפה

עיצוב אתרים מקצועי – בדיקות SEO  לאתר

חלק חשוב ביותר שחברות רבות מזניחות בחלק של בניית אתרים הוא הנושא של בדיקות SEO לאתר טרם עלייתו. גוגל סורקת את כל האתרים שמועלים לרשת והחשיבות של הדירוג שהיא תיתן לאתר שלכם תשפיע על המיקומים האורגניים של העסק במנוע החיפוש של גוגל. במקרים מסוימים של העברת אתר קיים לאתר חדש, הדבר קריטי אף יותר ועבודה לא נכונה עשויה להרוס עבודה של שנים רבות.

אצל אחד הלקוחות שאנו מלווים, חברה בתחום השכרות רכב בארה”ב, עיצבנו ואפיינו אתר חדש עם UX חדש וממוקד לשיפור ההמרות מאתר החברה. לאחר סיום ואישור העיצוב העברנו את האתר לתכנות של חברת האם (לחברה יש מתכנתים אין האוס שעובדים בחברה). המתכנתים ביצעו עבודה של העלאת האתר לאוויר ללא בדיקה מקדימה של הSEO, דבר שעלול היה להרוס עבודת קידום של 10 שנים בחברה. מומחי הקידום האורגני של שטיק מדיה עלו על הבעיה תוך 3 שעות ודאגו להחזרת האתר הישן חזרה לאוויר, ובכך הנזק שעלול היה להיגרם, נזק של מאות אלפי דולרים נמנע לחלוטין.

מיתוג עסקי שלב 5 שפה
שלב 5 עיצוב מיתוג עסקי

איך בוחרים חברת עיצוב אתרים?

עיצוב אתרים מקצועי – ניסיון

כשהצוות שלנו אתכם בנבחרת, אתם מקבלים עשרות שנות ניסיון בבניה, עיצוב וקידום אתרים. ההצלחות, הכישלונות, ההברקות והטעויות – כולן עומדות לרשותך באתר הבא שנבנה עבורך. הניסיון שלנו בניית אתרים שיווקים ומניעים לפעולה מוכיח את עצמו אצל לקוחות רבים, בתחומים מגוונים.

שלב 6 - סלוגן למיתוג עסקי

עיצוב אתרים מקצועי – שיווק באינטרנט

רוב רובם של האתרים מיועדים להניע את המבקר לפעולה – קריאה, ביקור בדפים או רכישה והשארת פרטים. הידע העצום שלנו בשיווק, פרסום וקידום בדיגיטל יבטיח כי כבר בזמן בניית האתר, ניתן חשיבות עצומה לנראות ולבניה השיווקית שלו. נתחשב במסר השיווקי, בחשיבה על המסלול שהמבקר יעשה בתוך האתר ונשתול כלים שיווקיים שיסיעו לנו לעשות דיאגנוזה לאתר.

הידע השיווקי שלנו יסייע לך להפוך את האתר העתידי שלך למכרה של לידים, לקריאה נוספת:

שלב 6 - סלוגן למיתוג עסקי
מוסמכים של פרסום בגוגל

עדיין חושבים על זה? תשאירו פרטים וניקח את העסק שלכם קדימה!