בשוק תחרותי ועמוס באתגרים, חשבון הפרסום בגוגל שלכם חייב להיות מדויק ומכוון כמו שצריך. גם אם החשבון שלכם כיום מייצר לכם לידים ולקוחות חדשים, קחו בחשבון שתמיד יש אופטימיזציה שניתן לעשות, שהמטרה שלה תהיה להגדיל את ההכנסה שלכם מחשבון הפרסום.

שנת 2018 תמשיך להתאפיין בחיזוק כלי הפרסום של גוגל לצד עלייה במחירי הפרסום ובכניסה של שחקנים חדשים לביצה הגוגלית. אז איך להצליח בכל זאת להתבלט מעל המתחרים ולגרום לחשבון שלכם לעבוד בצורה אפקטיבית?

ריכזנו עבורכם 5 טיפים לפרסום בגוגל לשנת 2018 שיעזרו לכם להגדיל את ההכנסות מחשבון הפרסום שלכם:

1.השתמשו בכל תוספי המודעות הזמינים

השיפור העצום של גוגל בהצגת מודעות מותאמות ודינמיות, צופן בתוכו הזדמנות אדירה לבעלי עסקים בניהול חשבונות הפרסום שלהם. תוספי המודעות הם התוספים שאנו יכולים עבור העסק שלנו ועל ידי כך להגדיל את המודעה ואת הנדלן שהיא תופסת בתצוגה של גוגל. החישוב כאן הוא פשוט – ככל שהמודעה שלכם גדולה יותר, היא תמשוך יותר את העין ותייצר יותר קליקים. ישנם מספר רחב של תוספים זמינים, טלפון, התמחות, יתרונות, כתובת, דירוגים ועוד.

לעיתים קרובות מדי אנחנו מקבלים לידיים לשנו חשבונות פרסום בגוגל שחסרים בהם הגדרות בסיסיות של תוספים שכאלו, וזה פספוס עצום. תנצלו את הכלי הזה של גוגל ומקסמו למיטב את מספר התוספים שמופיעים לצד המודעות שלכם.
1

2. מילות מפתח שליליות, והרבה

תמיד, אבל תמיד תגדירו בחשבון שלכם מילות מפתח שליליות. למה? מילות מפתח שליליות הן מילות מפתח שאתם לא רוצים שגוגל תציג את המודעה שלכם לצידן. נניח לדוגמא, שאתם מפרסמים שירות של  “שירותי חישוב מס לחברות”, ואתם לא רוצים שמי שמחפש “חישוב מס לחברות חינם” יראה את המודעה שלכם, כי ברור שאתם לא רוצים אותו בתור לקוח.

מה שתעשו זה תגדירו את המילה “חינם” בתור מילת מפתח שלילית וכך המודעה שלכם לא תוצג לצדה. הדוגמא הזו היא רק אחת מיני רבים וישנם חשבונות שבהם אנחנו מגדירים מאוד של מילות מפתח, כדי למקד את הקליקים של הלקוחות אך ורק על ביטוים רלוונטים לעסק שלנו, וחשוב מכל – ממירים. אחד מהתוצרים שהגדרה שכזו תייצר לכם בחשבון היא העלאה של ציון האיכות של הביטוים, משום שתמקדו את הקמפיין שלכם במילים עם אחוזי הקלקה גבוהים ואחוזי המרות גבוהים.
2

3. שתלו מעקב אחרי המרות וGTM

לנהל קמפיין בלי לחבר קוד המרות זה חד משמעית לזרוק את הכסף לפח. למה? כי אם אתם לא יודעים אילו מילים בקמפיין הן אלו שמביאות לכם המרות, אתם לא יודעים אילו ביטויים אכן שווים כסף ומייצרים כסף ואתם למעשה עובדים על עיוור. שתילה של קוד המרות ועבודה עם כלי ניתוח ההמרות של גוגל יכולים לחסוך לכם אלפי שח ולייצר לכם הכנסה מטורפת!דבר ראשון – חסכון בעלויות. ברגע שאתם יודעים מאיזה ביטוי הגיעה ההמרה, אתם יכולים להגדיר בתור מילות מפתח שליליות את הביטוים שלא ממירים ולא מייצרים הכנסה. כך אתם מפסיקים לשלם על מודעות וביטויים שלא עובדים ולהתמקד באלו שכן עובדים.

דבר שני – להגדיל את ההכנסה. המטרה שלכם היא לייצר החזר השקעה כדאי ורווחי לעסק בעזרתם פרסום בגוגל. ברגע שאתם מודדים את ההמרות ויודעים מאילו ביטוים ומודעות אתם מייצרים הכנסה, אתם יכולים להגדיל את התקציב שמושקע שם (על חשבון הכסף שחסכתם) ולהביא יותר הכנסה בעזרת אותו תקציב.
3

4. תלמדו את ממשק המשתמש החדש של גוגל.

בשנה החולפת גוגל עשתה מהלך אסטרטגי ומשמעותי והחליפה לחלוטין את הנראות של מנהל החשבונות הוותיק והמוכר.
שנים של טריקים, לימודים וסדנאות נעלמו כלא היו ולפתע משימה פשוטה של איתור חתך או שינוי בחשבון שאמורה לקחת מספר דקות, לוקחת הרבה יותר מכך. מתסכל. מאוד.אבל זה לא אומר שצריך להרים ידיים.
להפך. ישנה חשיבות עצומה ללימוד מעמיק של המערכת החדשה של גוגל. ככל שתמהרו ללמוד את הממשק החדש ואת היתרונות שלו, תוכלו לעבוד בקלות יותר בחשבון שלכם ולהביא אותו לתוצאות טובות יותר לפרסום שלכם. תשקיעו מספר שעות בקריאת המדריכים של גוגל, במשחק בפלטפורמה ועוד. אתם לא רוצים להגיע למצב שיום אחד גוגל פשוט תעלים לחלוטין את הגרסא הישנה, ואז תהיו באפילה המוחלטת עם ממשק חדש ולא מוכר.

זו המערכת הישנה של גוגל, קליק על הקטע הכחול ואתם בעולם אחר
4

והנה העולם האחר!
5

5. תעשו רימרקטינג. אבל חכם

רימרקטינג או שיווק מחדש, הוא דרך מצוינת לייצר המרות במחיר זול ובתקציב נמוך. מודעות רימרקטינג מופיעול ללקוחות שביקרו באתר שלכם או בחלקים ממנו, על פי ההגדרה שלכם, ומופיעות לגולש בזמן שהוא מבקר באתרים אחרים. למודעות אלו יצא שם רע לעיתים, אבל לא בגלל האפקטיביות או היכולת שלהן אלא עם מה שמפרסמים רבים עשו איתן – וטעו.

מודעות רימרקטינג איננן כלי להטרדת הלקוח. כשמרימים קמפיין שיווק מחדש ולא מגבילים את מספר ההופעות של המודעות, הדבר יוצר רושם שלילי אצל הלקוח וחשיבה רעה ולא חיובית כלפי המותגוזה משהו שאתם ממש לא רוצים שהגולשים ירגישו כלפי המותג שלכם.

כבדו את הגולש. הציגו לו מודעות רימרקטינג קרובות ככל האפשר למה שהוא מחפש, עשו את זה במינונים נכונים ותנו לו הטבות אם הוא חוזר לבקר באתר שלכם כדי להשאיר פרטים או להתלבט באפשרויות. רימרקטינג הוא כלי שיווק מיוחד וחיוני לכל עסק, השתמשו בו בתבונה.

חשוב מאוד להקפיד להגדיר את מכסת התדירות שבה אתם רוצים שלקוחות ייחשפו לפרסום שלכם:
6

ואת השעות והימים שבהם אתם רוצים שהמודעות ירוצו
7

תכננו את התקציב שלכם ואת תקציב הרימרקטינג ודעו לקראת מה אתם הולכים. תכנון נכון הוא מפתח לבניית יעדים ועמידה בהם. לקריאה נוספת על כמה עולה פרסום בגוגל

כמה מילים לפני סיום

הפרסום בגוגל הולך ונהיה פשוט אך מורכב משנה לשנה.

5/5 - (34 votes)