קידום ממומן בגוגל דורש התמחות וידע כשרוצים לנצל את הכוח של הכלים האלו לטובת החברה שלכם. יכולות הפרסום המדויקות והמגוון הרחב של הקריאייטיבים והדרכים להגיע אל קהלי היעד הרלוונטיים אליכם – הופכות את הפרסום בגוגל לאטרקטיבי ביותר.

הכנו עבורכם 5 נקודות חשובות לקידום בגוגל, נקודות שאם תכירו אותן ותבינו את ההיגיון מאחוריהן, תוכלו לשפר את הקמפיינים שלכם ואת התוצאות העסקיות שלכם. בואו ניקח צעד קדימה ונצלול לתוך החומר.  

הגדרה מדויקת של קהלי היעד

שיווק והנעה לקהלי היעד הנכונים הם קריטיים לכל חברה ובכל תקופה. בדקו היטב מהם החיתוכים הדמוגרפיים והגיאוגרפים הנכונים עבורכם וכמובן מהם החיתוכים הסוציו אקונומיים של לקוחות שירכשו את המוצר שלכם. ניתוח נכון של קהל היעד במסגרת קמפיין קידום ממומן בגוגל יסייע לכם למקד את תקציב השיווק ולקבל יותר תוצאות מהקמפיינים.

  • אם יש לכם מועדון לקוחות – בנו רשימת טירגוט של חברי המועדון.
  • אם אתם מבצעים שיווק בפייסבוק – בנו רשימות של קהלים אלו, לצד רשימה של קהלים דומים לקהלים אלו.
  • אם אתם מבצעים קמפיינים של פרסום בגוגל, בדקו האם אתם יכולים לבצע חיתוכים של קהלים אלו לקמפיינים העתידיים שתרימו.
  • תבינו מה מניע את הקהלים שלכם לפעולה ומה יגרום להם לרכוש את המוצר שלכם ולא מוצר אחר של המתחרה שלכם.
  • נתחו היטב את המידע שמגיע מחשבון גוגל אנליטיקס שלכם, על מנת להסיק מסקנות על המבקרים הקיימים באתר וההתנהגות שלהם.

1 1

בניית תקציב שנתי לניהול פעילות הפרסום

סעיף חשוב ביותר שיעזור לכם להיות ערוכים ומוכנים לבניית קמפיינים של קידום ממומן בגוגל ולייצר יתרון תחרותי בכל מצב שייווצר בשוק. הדרך הכי מהירה לצאת ממשבר היא לפרסם, לדחוף חזק ומהר כדי להביא לידים חדשים והזדמנויות מכירה בשביל להתחיל לגלגל את העסק חזרה. לכן, תעשו חישוב ריאלי מהו תקציב הפרסום שתוכלו להשקיע ובקשו כבר עכשיו ממשרד הפרסום שלכם לבצע תוכנית ופריסת תקציב, כדי להבין איפה כדאי להשקיע.

אני מייעץ לבנות במינימום תקציב חצי שנתי, ותראו מה הסכום שתדרשו להשקיע ותוך כמה זמן תצטרכו להמתין עד שתתחילו לעמוד על החזר השקעה נורמאלי כתוצאה מהקמפיינים שאתם מנהלים. ברגע שיש לכם תקציב שנתי אתם לא חייבים לחיות מהיד אל הפה ואתם עובדים מול יעדים מדידים שמסייעים לכם להבין איפה אתם באמת עומדים עם הקמפיינים שלכם.

אין לכם חשבון גוגל ביזנס לחברה שלכם? פתחו חשבון באופן מיידי

אם אין לכם חשבון גוגל ביזנס עבור העסק שלכם, זה בדיוק הזמן לפתוח חשבון כזה כדי לחזק את הנראות של העסק שלכם בגוגל. חשבון גוגל ביזנס מאפשר לכם להופיע בנדל”ן איכותי וגדול בעמוד הראשון בגוגל, כשגולשים מחפשים את שם העסק שלכם. תוכלו למקם שם תמונות, ניווט, טלפונים, כתובת אתר, המלצות של לקוחות ועוד. הפתיחה של החשבון הינה חינמית לחלוטין ונעשית בלינק הבא>

https://www.google.com/business/

מה הקשר בין זה לבין פעילות של קידום ממומן בגוגל? 2 נקודות חשובות:

הראשונה היא, שגוגל מאפשרת לכם לצרף את המיקום והכוכבים שלכם בתור תוסף לחשבון המודעות של גוגל. זה אומר שאתם יכולים להרוויח עוד נדל”ן עם מודעת החיפוש שלכם בקמפיין.

השנייה היא, שאתם רוצים נדל”ן וייצוג כמה שיותר גדול בעמוד הראשון של גוגל, וברגע שגולש מחפש אחר ביטוי מסויים, ואז רואה מודעה ממומנת שלכם וגם את הכרטיס של הביזנס שלכם, יש לכם כאן רווח תדמיתי חשוב בעיניו של הלקוח, וגידול בסיכוי שהוא ייבחר להיכנס דווקא לאתר שלכם.

2

תתרכזו בקמפיינים של המרות ומכירות

עם כל הכבוד לקמפיינים של בניית מעורבות גולשים, אם אתם לא ההסתדרות החדשה או חברת החשמל, אתם צריכים להכווין את מאמצי השיווק והקידום של קידום ממומן בגוגל שלכם לקמפיינים של מכירות. לדוגמא, בשנה האחרונה קיבלנו לידינו לקוח חדש שמוכר און ליין ולכן המצב של המשק בשנה האחרונה ייצר עבורו הזדמנות אדירה. בדקנו את הפעילות הקיימת ואת הקמפיינים וגילינו כי רובם מוגדרים כקמפיינים של מעורבות ויצירת מעורבות עם האתר / קמפיינים שממוקדים בקליקים לאתר. הכי לא מתאים ללקוח שהמטרה שלו היא לייצר הכנסות ומכירות מתקציב הפרסום.

בתחילת כל לקמפיין שתרימו ברוב הפלטפורמות ובטח ובטח בזמן פרסום בגוגל או שיווק בפייסבוק, תגדירו את מטרות הקמפיין. אם אתם רוצים לידים ומכירות כדי להתחיל לייצר הזדמנויות מכירה חדשות לעסק ויציאה לדרך חדשה, קמפיינים כאלו חייבים להיות מוכוונים מא’ ועד ת’.

  • תקפידו על קריאייטיב וקופירייטינג חד במודעות שלכם.
  • תנו מבצעי עומק ללקוחות הקיימים וללקוחות חדשים.
  • הקפידו להשתמש בקמפיינים חכמים של פרסום בגוגל.
  • כבו את כל הקמפיינים שלא מביאים מכירות ומייצרים רק רעשי רקע.

פרסום ביוטיוב

מעבר לעובדה שיוטיוב היא רשת החיפוש השנייה בגודלה בישראל, התעבורה בה עצומה ויש בפרסום הזה הזדמנות אמיתית לבעלי עסקים רבים. היכולת להרים קמפיין וידאו קצר וממוקד לקהל יעד מדויק הופכת את יוטיוב לכלי פרסום כדאי מאוד למותגים רבים.

פרסום ביוטיוב יכול לכלול גם טירגוט של קהלים אליהם אתם רוצים להגיע, אבל גם קמפיינים של רימרקטינג לקהלים שכבר ביקרו באתר שלכם או בדפי הנחיתה שלכם, וגם פרסום יוטיוב לפי מילות מפתח (לדוגמא, שמות המתחרים המובילים שלכם). מכיוון שיוטיוב שייכת לגוגל, אתם נהנים משלל אפשרויות הפרסום של גוגל העומד לרשותכם בזמן שאתם מרימים קמפיין.

ברוב המקרים, המחיר עבור צפיות בסרטון יוטיוב הינו נמוך ואתם יכולים לייצר מספר רב של צפיות במותג שלכם עבור קהלים מטורגטים היטב. יש ליוטיוב כלי איכותי ומצוין לפרסום ואנו בשטיק מדיה עושים בו שימוש במקרים רבים עבור לקוחותינו.

אם אתם עדיין לא מנהלים קמפיינים של פרסום בוידאו במסגרת קידום ממומן בגוגל, אנחנו ממליצים לכם מאוד להתחיל לעשות כן. אתם מוזמנים לבקר בערוץ היוטיוב של שטיק מדיה  שכולל טיפים רבים וגם סרטונים שהפקנו.

 

לקריאה נוספת בתחומים מגוונים מעולם שיווק באינטרנט:

ניהול מוניטין בגוגל

עיצוב לוגו – 7 דגשים שאתם חייבים להכיר לפני תחילת תהליך של עיצוב לוגו

חבילת מיתוג – 5 טיפים מנצחים למיתוג של החברה שלכם

 

משרד פרסום שטיק מדיה

קידום ממומן בגוגל הוא אחד מכלי הפרסום העיקריים בהם אנו משתמשים במשרד שטיק מדיה. מנהלי הקמפיינים שלנו עוברים הכשרות וסדנאות במטרה להרים את הרמה ולהשתפר כל הזמן עם ניהול הקמפיינים. כשאתם מגיעים אלינו, אתם מגיעים לבית חם, לחברה עם תודעת שירות גבוהה וניסיון רב שנים בניהול קמפיינים והגדלת התוצאות עבור לקוחותינו.

 

שאלות נפוצות

אילו כלי קידום יש בגוגל?

הפלטפורמה של גוגל לניהול המודעות כוללת שלל אפשרויות לניהול קמפיינים באמצעות קריאייטיבים שונים ושיטות שונות. החל ממודעות הטקסט הקלאסיות, דרך מודעות דינמיות, מודעות שופינג, מודעות באנרים, מודעות וידאו והודעות מייל ישירות לתיבה של הלקוחות שלכם.

האם מומלץ לשלב קידום אורגני עם קידום ממומן בגוגל?

ברוב המקרים אנחנו בהחלט נמליץ על שילוב של קידום אורגני עם ממומן – אבל זה תלוי במחקר שנבצע, תלוי בתחום העיסוק של החברה שלכם וכמובן, התקציב שעומד לרשותכם אל מול המטרות העסקיות שלכם. שילוב של קידום אורגני וממומן עשויים לייצר לחברה שלכם כוח עצום ולהגדיל משמעותית את הטראפיק לאתר שלכם.

איך ניתן לנהל קמפיין פרסום ביוטיוב?

קמפיין פרסום ביוטיוב מנוהל דרך חשבון גוגל אדס, אשר דרכו ניתן להרים קמפיין של וידאו ולהגדיר את סרטון היוטיוב שאתם רוצים לקדם. ישנן מספר שיטות פרסום ביוטיוב המשתנות על פי מיקום המודעה ואורכה, וכמובן שניתן לנצל את יכולות טירגוט הקהלים של גוגל גם בקמפיינים של פרסום ביוטיוב. בקרו באתר שטיק מדיה לקריאה נוספת בנושא.

למה כדאי לבחור בשטיק מדיה?

תודעת שירות, אכפתיות, מוטיבציה והמלצות מלקוחות רבים שסומכים עלינו והולכים איתנו לאורך שנים. אנחנו חברה אחראית שהולכת ולומדת ומשתפרת כל הזמן על מנת לאפשר ללקוחות שלנו להגשים את המטרות העסקיות שלהם. הכי חשוב – אנחנו יודעים לייצר תוצאות.

 

5/5 - (9 votes)