ניהול מוניטין בגוגל

ניהול מוניטין בגוגל - שטיק מדיה

קבלו יעוץ מיידי ודיסקרטי לניקוי התוצאות הפוגעניות

    למה לבחור בשטיק לניהול מוניטין?

    • מומחים לשיווק באינטרנט
    • מוכווני הצלחה
    • דיסקרטיים
    • ניסיון עתיר שנים

    מה זה ניהול מוניטין בגוגל?

    ניהול מוניטין בגוגל מיועד לסייע לחברות, מותגים ואישיים ציבוריים, לנקות תוצאות שליליות בגוגל שפוגעות בשם החברה ובמוניטין שלה. מנוע החיפוש של גוגל מהווה אבן שואבת עבור רוב הגולשים במדינת ישראל, במסגרת חיפוש אחר ידע, מוצרים ופתרונות.

    אם השם של החברה שלכם או השם שלכם עולה בגוגל בהקשרים שליליים, עשוי להיות לדבר השלכות כלכליות ותדמיתיות עצומות. המטרה שלכם תהיה מטבע הדברים, לנקות את התוצאות השליליות ולקדם למעלה את התוצאות החיוביות על הפעילות שלכם.

    מה מיוחד בגישה של שטיק מדיה כלפי ניהול מוניטין בגוגל?

    אנחנו לא משרד לקידום אורגני, לא משרד לניהול קמפיינים ולא משרד למיתוג.

    אנחנו החבילה כולה, אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים המומחים בשיווק באינטרנט. הראייה הרחבה והיכולות שלנו מאפשרות לנו לגשת לכל פרויקט בצורה נקייה, חריפה וחדה ולהבין מהי הדרך האופטימילית לפתרון של הבעיה.

    אם אתם ניגשים לפרויקט של ניהול מוניטין רק מתוך ראייה של קידום אורגני בגוגל, סביר להניח שתשתמשו בסט מסויים מאוד של כלים כדי להגיע למטרה, ובסופו של דבר זה עלול לעכב אתכם בקבלת תוצאות- ולזמן יש כאן אימפקט חשוב ביותר על התדמית שלכם.

    ניהול מוניטין בגוגל - דחיקת תוצאות שלילי

    רוצים להעלים תוצאות פוגעניות מגוגל?

      הזינו טלפון ונחזור אליכם

      מה ההבדל בין קידום אורגני לניהול מוניטין?

      ישנם מספר הבדלים מהותיים בין שני התחומים, למרות ששניהם בעצם באים מאותה אם משותפת ויש הרבה מן המשותף.

      ניהול מוניטין כולל קידום של תוצאות חיוביות על המותג שלכם, לצורך דחיקה של תוצאות אחרות, שליליות מראש העמוד.

      מצד שני, קידום אתרים אורגני יכלול פעמים רבות  קידום של תוצאות המותג שלכם, אך עצם העובדה שיש תוצאות אחרות בעמוד הראשון לא פוגעות בכם ישירות ולא הורסות את שם המותג שלכם.

      בעוד שישנן טכניקות רבות לקידום אורגני שנמצאות בשימוש לשני התחומים, צריך לזכור כי בזמן ניהול פרויקט של ניהול מוניטין בגוגל נעשה שימוש כולל בכלים נוספים שלא שייכים דווקא לעולם הקידום האורגני אלא מגיעים מעולמות של שיווק באינטרנט – פרסום בגוגל, קידום בפייסבוק וכדומה.

      מהי מסגרת הזמן לניהול פרויקט של ניהול מוניטין בגוגל?

      מסגרת הזמן לניהול הפרויקט משתנה בין מותג למותג ופרויקט לפרויקט, כאשר ישנם מספר גורמים שמשפיעים על מסגרת הזמן שתוקצב לפרויקט.

      חוזק המותג – ככל שהמותג חזק יותר ויש לו נכסים רבים יותר מהעבר, כך יהיה קל יותר לקדם אותם חזרה לעמוד הראשון. נכסים חזקים יכולים להיות אתר אינטרנט וותיק וחזק, כתבות אוהדות שיצאו מאתרים מובילים וכדומה.

      כמות התוצאות השליליות – ככל שיש יותר תוצאות שליליות, כך ייקח זמן רב יותר לדחוק אותן מטה. לעיתים אנו נתקלים במצבים בהם כל העמוד הראשון והשני בגוגל מלאים בתוצאות שליליות, כולל יוטיוב, וברור שדבר זה משפיע על אורך הזמן של פרויקט ניהול מוניטין בגוגל.

      חוזקה של תוצאות שליליות – ככל שהתוצאות השליליות שיש עליכם חזקות יותר, כך יהיה קשה יותר להעלים אותן לעמודים אחוריים בגוגל. תוצאות חזקות מגיעות מאתרים מובילים כמו לדוגמא גלובס, דה מרקר, YNET וכדומה.

      כמה הנושא חם ורלוונטי – ככל שהנושא חם יותר ומצטברות כתבות יום אחרי יום, כך יהיה קשה יותר לדחוק תוצאות אלו מטה, ולעיתים אף מומלץ להמתין כדי לתת לסערה לשכוך.

      האם יש ארגונים ששמו לעצמם למטרה להמשיך לתקוף אתכם – אם אתם נמצאים תחת מתקפה של ארגונים או אישים ששמו לעצמם למטרה לפגוע בכם, זה גם עשוי להשפיע על כמות הזמן של ניהול מוניטין בגוגל.

      5/5 - (39 votes)

      האם ניתן לדחוק כל תוצאה שלילית ממנוע החיפוש של גוגל?

      חוק מספר 1 – אי אפשר להבטיח שום דבר.

      חוק מספר 2 – הכל אפשרי, תלוי בסבלנות שלכם ובתקציב שלכם.

      באמצעות בניית תוכנית אסטרטגית מוכוונת הצלחה, אנו מתכננים את כל המהלכים האפשריים כדי להעלים את התוצאה השלילית לעמודים אחוריים.

      במקרה של ניהול מוניטין בגוגל, מה שלא הולך בכוח, הולך בעוד יותר כוח, ואם יש תוצאה עקשנית במיוחד, צריך לתת לה טיפול אגרסיבי כדי לדחוק אותה במורד הדירוג של גוגל.

      האם תוצאות שליליות יכולות לחזור לעמוד הראשון אחרי שירדו לעמודים נמוכים?

      בהחלט כן. אם יש מישהו ששם אתכם למטרה ורוצה לפגוע בשמכם הטוב, הוא עלול לנסות ולקדם חזרה את התוצאה השלילית לעמוד הראשון. אם לא תבצעו תחזוקה לפעילות הקידום שביצעתם, השדים עלולים להתעורר ולחזור לחיים.

      אם זאת, חשוב לדעת שזה קורה לעיתים רחוקות.

      יתרה מכך, ניהול מוניטין בגוגל במתודת שטיק מדיה, כולל בנייה של נכסים חזקים ומשמעותיים שאמורים לתפוס את המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל בצורה איתנה, כדי לאפשר לכם לנקות את העמוד הראשון בגוגל באופן קבוע ככל האפשר ולא באופן זמני.

      ניהול מוניטין בגוגל – שטיק מדיה

      אם המותג שלכם או אתם נתקלים בתוצאות שליליות בעמוד הראשון של גוגל ואתם מעוניינים לדחוק אותן לעמודים לא רלוונטיים – זו המומחיות שלנו.

      אנחנו צוות לוחמני ומנוסה ששולט ביד רמה בעולם השיווק באינטרנט. הידע והניסיון שלנו יעמדו לרשותכם לצורך עמידה במטרות שלכם ונסייע לכם לנקות את שמכם הטוב בתוצאות החיפוש של גוגל.

      אנחנו חברה לקידום אתרים מקצועית ומנוסה!

      פנו אלינו עוד היום לקבלת יעוץ מקצועי

      סלוגן 6

      5 דגשים עוצמתיים לניהול מוניטין בגוגל
      תוכנית שיווק באינטרנט לחיזוק המהלכים

      לגשת למהלך של ניהול מוניטין ללא תוכנית מסודרת ומפורטת, שקול להתחלה של פרויקט בנייה ללא הכנסת תוכניות וכתב כמויות. לא תוכלו לדעת לאן אתם הולכים, כמה זמן זה ייקח ומה יהיה התקציב שתדרשו להוציא כדי לייצר הצלחה.

      תוכנית אמורה לכלול מספר רכיבים מרכזיים שישפיעו על תוכנית הביצוע הטקטית בפועל, ולפרוס בפניכם את העלויות הצפויות ואת הכלים שיעשו בהם שימוש במהלך הפרויקט.

      ניתוח התוצאות הקיימות

      מהן התוצאות השליליות שאתם מבקשים להעלים? מאילו מקורות מגיעות התוצאות? האם הקישורים חזקים? האם עדיין עולות כתבות שליליות בנושא?

      חשוב לזכור שככל שהתוצאות השליליות מגיעות מאתרים חזקים עם דירוג גבוה בעיני גוגל, ככל שהמתקפה על שמכם הטוב חריפה יותר, כך תדרשו לפעול בכלים אגרסיביים ולצאת מהקופסא כדי שהפרויקט יצליח.

      האם יש תוצאות וידאו שליליות?

      ניהול מוניטין בגוגל כולל התייחסות גם למנוע החיפוש של יוטיוב, שנחשב למנוע החיפוש השני בגודלו בישראל. חשוב לבדוק בתחילת הפרויקט מה הכמות של התוצאות שצריך להעלים ומה החוזקה שלהן. באמצעות כלים של פרסום ביוטיוב לדוגמא, נוכל לקדם סרטונים חדשים שנפיק או סרטונים ישנים של המותג כדי שיופיעו ראשונים במנוע החיפוש.

      מה החוזקה של הנכסים הקיימים של המותג?

      ככל שיש למותג נכסים ותיקים וחזקים יותר, עם ציון איכות גבוה מגוגל, כך ניתן יהיה לקדם אותם במהירות רבה יותר כדי שיופיעו במנוע החיפוש במיקומים חזקים. כתבות ישנות, סרטונים ישנים ממקורות חזקים, אלו גם יכולים לסייע לכם ולהוות חסכון משמעותי בזמן.

      כמה חזק המותג?

      מיתוג עסקי לחברות  מיועד ברוב המקרים לחברות שנמצאות בעשייה היומיומית, והוא משרת את החזון, המטרות והערכים של החברה. ככל שהמותג שלכם חזק יותר ואהוד יותר לפני המשבר, כך עבודת ניהול מוניטין בגוגל תהיה נורמטיבית יותר ו”פשוטה” יותר.

      חברות שלא משקיעות במותג שלהן בחיי היום יום, ולא פועלות למיצוב נכון מול קהלי היעד הרלוונטיים, נמצאות בפיגור מאחורי חברות חזקות עם נראות חזקה ועוצמתית. זה מסייע מאוד לדחוף אייטמים מפרגנים ולהחזיר אלמנטים חיוביים מהעבר של המותג.

      שאלות נפוצות

      כמה זמן לוקח להשיג תוצאות בתחום ניהול מוניטין?

      תקופת הזמן הדרושה לביצוע דחיקה של תוצאות שליליות וקידום של תוצאות חיובית בגוגל, משתנה ממותג למותג ומפרויקט לפרויקט והיא פונקציה של כמות התוצאות השליליות, החוזקה של כל תוצאה כזו והתקציב שיש לכם לניהול הפרויקט.

       

      האם ניתן לדחוק כל תוצאה שמופיעה במנוע החיפוש של גוגל?

      עקרונית ניתן לדחוק כל תוצאה שלילית מהעמוד הראשון של גוגל, אך יש תוצאות שהן קשוחות ועקשניות יותר ויידרש זמן ומאמץ רבים יותר כדי להדיח אותה מהעמוד הראשון. בניהול מוניטין יש חוק, מה שלא הולך בכוח, הולך בעוד יותר כוח.

       

      האם ניהול מוניטין מחייב בניית אתר?

      בדרך כלל כן, ובמקרים מסויימים אפילו יותר מאתר אחד. חשוב לומר, שאם התוצאה השלילית מופיעה ביוטיוב לדוגמא, יכול להיות שלא יהיה צורך לבנות אתר ויספיק לכם להפיק סרטונים ממוקדים על המותג כדי לדחוק את כל שאר התוצאות הלאה.

       

      למה לבחור בשטיק מדיה בנושא של ניהול מוניטין?

      אנחנו מומחים לניהול מוניטין ושולטים בתחום הקידום האורגני ביד רמה. אנחנו דיסקרטיים מאוד ומוכווני מטרה, ועושים ימים כלילות עבור הצלחה של לקוחותינו. אם אתם מחפשים צוות אמין, מקצועי ומסור ללוות אתכם ולשפר את הנראות של שם המותג שלכם בגוגל, פנו אלינו לשיחת יעוץ

      ניהול מוניטין בגוגל - דחיקת תוצאות שלילי

      אנחנו מנקים עבורכם תוצאות שליליות בגוגל

      הזינו טלפון ונחזור אליכם: