עיצוב אתרים מקצועי

    עיצוב אתרים מקצועי

    עיצוב אתר מקצועי
    למה לבחור בשטיק מדיה

     

    • עיצוב אתר מקצועי – למה לבחור בשטיק מדיה
    • ONE STOP SHOP בניית אתרים
    • עיצוב ייחודי ומקצועי
    • מומחיות בעולם שיווק באינטרנט
    • שותפים מוסמכים של גוגל

     

    עבודות אתרים שלנו

    מהו התהליך הנכון לעיצוב אתרים מקצועי שיעשה את האימפקט הנכון על קהל היעד שלכם?

    עיצוב אתרים מקצועי – שלב מחקר העסק

    כל פרויקט של עיצוב אתרים מקצועי מתחיל בביצוע מחקר מעמיק שכולל מספר אספקטים – המותג, קהל היעד והמתחרים. בתחילת התהליך נבצע יחד אתכם בריף מעמיק וכולל שיעבור על שאלות מהותיות לגבי העסק שלכם.

    הסיבה למחקר הזה הוא להבין מי אתם ומי קהל היעד שלכם – זאת כדי להעביר את המסר הנכון לאדם הנכון בצורה הטובה והמדויקת ביותר. המחקר יהווה בסיס להמשך התהליך של קידום ושיווק האתר בפלטפורמות הרלוונטיות.

    המחקר מוגש לכם בסוף התהליך וזאת על מנת לוודא שהמסקנות שלנו תואמות את הציפיות והמטרות העסקיות שהצבתם לעצמכם.

    עיצוב אתרים מקצועי – שלב אפיון האתר

    חברה לבניית אתרים – אחרי שלב המחקר נתחיל לבצע אפיון לאתר ולצרכים של הלקוח. ישנם אתרים פשוטים ותדמיתיים שהאפיון הוא פועל יוצא וברור מאוד של המחקר, כמו למשל אתרים של משרדי עורכי דין, מעצבים, נותני שירותים וכדומה. לעומת זאת, ישנם בעלי עסקים וחברות שרוצים להעביר הרגשה ייחודית וחוויה ללקוח ולכן חשוב מאוד כבר בשלב האפיון להבין את השאיפות והחזון שלכם לאתר.

    לדוגמא, באתר שבנינו עבור בייגל קפה, גילינו בשלב האפיון שהלקוח רוצה להעביר LOOK & FEEL מאוד ייחודים, החל מרמת הכניסה לאתר ודרך כפתורים ואנימציות מיוחדות לאתר. כל אלו נלקחו בחשבון כדי לוודא שהלקוח יהיה מרוצה ויקבל את הוויז’ן שהוא רואה בראש שלו.

    עיצוב אתרים מקצועי – שלב העיצוב

    עיצוב האתר הוא הגוף הוויזואלי של האתר שלנו. ניקח את כל המסקנות והנתונים שעיבדנו ויחד איתם נבנה עיצוב מותאם לתחום העיסוק, למוצר ולקהל היעד שלנו. שלב העיצוב הוא קריטי במיוחד מכיוון שהלקוחות שלכם, כמו כל בני האדם, הם יצורים ויזואליים שהקלט העיצובי המוח תופס חלק גדול מההשפעה שתיווצר על הלקוח ברגע המפגש עם האתר שלכם. אנו מתאימים את העיצוב ללקוח, חלק עם עיצוב צבעוני, פרוע ובועט וחלק מהלקוחות עם עיצוב מינימליסטי, ממוקד ואחראי.

    עיצוב אתרים מקצועי – שלב התכנות

    תכנות האתר הוא הנשמה שאנו מפיחים בעיצוב של האתר. אנו מקפידים על תכנות מדוייק, מעניין שיכניס את הצבע ואת התנועה הנדרשת לכל אתר.

    התכנות שלנו מבוצע עם בניית קוד נקייה ואיכותית שתוכל לשמש את האתר לתקופה ארוכה ככל האפשר, ולאפשר לאנשי מקצוע עתידיים להתממשק לאתר בקלות וביעילות. המערכת שאנו בונים עליה את האתר משתנה על פי צרכי הלקוח אך ניתן לומר כי רוב רובם של האתרים נבנים על מערכת וורדפרס.

    יתרונות של מערכת וורדפרס:

    • מותאמים למכשירים ניידים.
    • מותאמים לקידום ושיווק.
    • נוחים לתפעול.
    • מהירים.

    5/5 - (38 votes)
    ירו פרטים וקבלו יעוץ מקצוע

    עיצוב אתרים מקצועי – בדיקות SEO  לאתר

    חלק חשוב ביותר שחברות רבות מזניחות בחלק של בניית אתרים הוא הנושא של בדיקות SEO לאתר טרם עלייתו. גוגל סורקת את כל האתרים שמועלים לרשת והחשיבות של הדירוג שהיא תיתן לאתר שלכם תשפיע על המיקומים האורגניים של העסק במנוע החיפוש של גוגל. במקרים מסוימים של העברת אתר קיים לאתר חדש, הדבר קריטי אף יותר ועבודה לא נכונה עשויה להרוס עבודה של שנים רבות.

    אצל אחד הלקוחות שאנו מלווים, חברה בתחום השכרות רכב בארה”ב, עיצבנו ואפיינו אתר חדש עם UX חדש וממוקד לשיפור ההמרות מאתר החברה. לאחר סיום ואישור העיצוב העברנו את האתר לתכנות של חברת האם (לחברה יש מתכנתים אין האוס שעובדים בחברה). המתכנתים ביצעו עבודה של העלאת האתר לאוויר ללא בדיקה מקדימה של הSEO, דבר שעלול היה להרוס עבודת קידום של 10 שנים בחברה. מומחי הקידום האורגני של שטיק מדיה עלו על הבעיה תוך 3 שעות ודאגו להחזרת האתר הישן חזרה לאוויר, ובכך הנזק שעלול היה להיגרם, נזק של מאות אלפי דולרים נמנע לחלוטין.

    איך בוחרים חברת עיצוב אתרים?

    עיצוב אתרים מקצועי – ניסיון

    כשהצוות שלנו אתכם בנבחרת, אתם מקבלים עשרות שנות ניסיון בבניה, עיצוב וקידום אתרים. ההצלחות, הכישלונות, ההברקות והטעויות – כולן עומדות לרשותך באתר הבא שנבנה עבורך. הניסיון שלנו בבניית אתרים שיווקים ומניעים לפעולה מוכיח את עצמו אצל לקוחות רבים, בתחומים מגוונים.

    עיצוב אתרים מקצועי – שיווק באינטרנט

    רוב רובם של האתרים מיועדים להניע את המבקר לפעולה – קריאה, ביקור בדפים או רכישה והשארת פרטים. הידע העצום שלנו בשיווק, פרסום וקידום בדיגיטל יבטיח כי כבר בזמן בניית האתר, ניתן חשיבות עצומה לנראות ולבניה השיווקית שלו. נתחשב במסר השיווקי, בחשיבה על המסלול שהמבקר יעשה בתוך האתר ונשתול כלים שיווקיים שיסיעו לנו לעשות דיאגנוזה לאתר.

    הידע השיווקי שלנו יסייע לך להפוך את האתר העתידי שלך למכרה של לידים, לקריאה נוספת:

    שאלות נפוצות בעיצוב אתרים מקצועי

    מהו הדגש החשוב ביותר לפני בניית אתר?

    ישנם דגשים רבים חשובים, אך בעינינו הדגש החשוב ביותר הוא לשים לב שאתם לא מסיימים את תהליך בניית האתר כשאתם שבויים של חברה זו או אחרת, ולא יכולים לזוז ימינה או שמאלה בלעדיה. ישנן חברות שבונות אתרים על מערכות סגורות, ואז הלקוח מחוייב להיעזר אך ורק בשירותים שלהן והאתר למעשה שייך להן. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב הזה.

    האם כדאי לבנות בקוד פתוח או קוד סגור?

    אנחנו ממליצים ב99 אחוז מהמקרים על קוד פתוח. כך אתם לא שבויים של אף חברה, אתם יכולים לקבל שירותים וייעוץ מעוד גופים מלבד החברה שבונה לכם את האתר, ויש לכם יכולת לקבל הצעות מחיר לפיתוחים עתידיים מספקים שונים.

    כמה זמן לוקח לבנות אתר?

    זמן בניית אתר משתנה על פי האפיון, הדרישות והמורכבות של האתר. ישנם אתרים תדמיתיים פשוטים שיכולים להיבנות תוך 3 שבועות עד חודש, וישנם אתרי מסחר מקוונים ומורכבים עם מערכות ניהול משתמשים ומלאי, שיכול לקחת כמה חודשים לבנות. אנחנו בונים בתחילת הפרויקט לוח זמנים מדוייק לבניית האתר ומאשרים אותו יחד איתכם.

    למה לבחור בשטיק לעיצוב האתר שלכם?

    כי אנחנו שחקני נשמה, מקצועניים ובעלי ניסיון וידע רב בבניית אתרי אינטרנט. אנחנו רואים את טובת הלקוח אל מול עיננו ועושים ימים כלילות כדי לבנות אתרים שמסייעים ללקוחות שלנו לעמוד ביעדים העסקיים שלהם.

    הראייה הרחבה שלנו בתחום פרסום בגוגל וכמובן מיתוג עסקי לחברות, מסייעת לנו להגיש ללקוחתינו אתרים ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת.

    SHTIK PARTNER

    עדיין חושבים על זה? תשאירו פרטים וניקח את העסק שלכם קדימה!