יש לכם אתר ואתם שוקלים מהי הדרך המדויקת והטובה ביותר לקדם ולשווק אותו? שוקלים לנהל קמפיינים ממוקדים בגוגל לקידום האתר? הכנו עבורכם הסבר על הכלים המרכזים לפרסום בגוגל ואילו יתרונות וחסרונות יש לכל אחד מהם, כדי שתוכלו לקבל החלטה נבונה עבור פרסום אתרים בגוגל.

אז בואו ניגש לכלים. חלקם מייצרים חשיפה, חלקם מוכווני מכירה, חלקם תדמיתיים. מה שמשותף לכולם זה היכולת שלהם לייצר אימפקט פרסומי לעסק שלכם על קהל הלקוחות הרלוונטי אליכם.

#1  פרסום בגוגל אדוורדס

המלכה של הפרסומות של גוגל ומנוע הרווח העיקרי שלה עד היום. מודעות הפרסום בגוגל הן המודעות הראשונות שעולות בתוצאות החיפוש, כשלידן מופיע הכיתוב AD. היתרון של פרסום בגוגל אדוורדס הוא עצום – אתם קובעים באילו חיפושים של הגולש הקמפיינים שלכם יופעלו, מה יהיה רשום במודעות, וכמה אתם מוכנים לשלם על כל הקליקה שהגולש יבצע על המודעה שלכם. מכיוון שהתשלום הוא רק כשמקליקים על המודעה שלכם, אתם צריכים לדאוג שהמודעה שלכם תהיה כמה שיותר מדויקת ומותאמת לחיפוש של הגולש, וכך תעלו את איכות המודעה והקמפיין.

כלי הפרסום בגוגל מאפשרים לנו לבצע מחקר מעמיק לפני ששמנו ולו 1 שקל ₪ על הקמפיין שלנו, וכך לבנות תוכנית ויעדים לפרסום. כלי הפרסום יעשה לכם הערכה תקציבית והערכת תוצאות לקמפיין ויעשה לכם המון שכל טרם עליית הקמפיין לאוויר. חשוב מאוד לבצע חיבור בין חשבון גוגל אדוורדס שלכם לבין האתר ודפי הנחיתה בעזרת אנליטיקס של גוגל, וזאת כדי לוודא שאתם מנטרים את כלל התנועה בצורה נכונה ומדויקת ומצליחים להפיק תובנות לגבי יעילות הקמפיין והמשך הקמפיין אחרי שהרמתם אותו לאוויר.

#2 פרסום ביוטיוב

יש לכם סרטון מדליק שמעביר את יתרונות המוצר שלכם? יש לכם קליפ שאתם רוצים לחשוף? מקדמים מכירות למוצר חדש? יוטיוב עשוי להיות כלי שיווק מצוין עבורכם. יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם (אחרי גוגל), ומאפשר לנו להציג פרסומות ממוקדות לקהלי יעד שאנו חפצים בהם על פי מספר חיתוכים רחב ובמספר תצורות שונות.

לפרסומות ביוטיוב יצא שם קצת רע, מכיוון שמפרסמים רבים ממאיסים את עצמם על הלקוחות, בכך שהם מציגים את אותה הפרסומת פעם אחרי פעם ללא הפסקה ולא מבצעים מינון נכון לקמפיין. מכיוון שניתן לשלוט על המינון ועל נושאים רבים נוספים, תדאגו שהקמפיין והמטרות שלו יהיו כמה שיותר מדוייקות כדי לוודא שהקמפיין שלכם לא מעצבן את הגולשים אלא נותן להם ערך ומייצר לכם מודעות חזקה מולו.

גם בקמפיין יוטיוב ניתן להגדיר בצורה מדויקת מיהם קהלי היעד שאנו רוצים להגיע אליהם – לדוגמא, גברים בגיל 25-34, שגרים ברעננה, מתעניינים בסקי מים ורווקים. בעזרת החיתוכים האלו תוכלו לוודא כי הסרטונים שלכם יופיעו רק לפרסונה אליה רציתם לפרסם.

#3 פרסום ברשת המדיה

פרסום ברשת המדיה הם אלו אותם באנרים שאתם רואים באתרים בהם אתם גולשים, ויש לידם סימון כחול של גוגל וכיתוב AD. גוגל למעשה מאפשרת לנו דרך פלטפורמת הפרסום שלה, לרכוש את שטחי הבאנרים שמוצעים למכירה באתרים האלו ולמקם בהם את הבאנרים שלכם. האתרים שעובדים בשיתוף פעולה עם גוגל הם רבים, החל מאתרים המובילים בישראל כמו YNET’ GLOBES, ועד אתרים קטנים יותר. לשם פרסום ברשת המדיה תצטרכו להפיק סט של 17 באנרים עם מסר שיווקי חד וברור, כדי שהלקוחות שיתקלו בו יבינו מה אתם עושים ומה הם צריכים לעשות.

פרסום ברשת המדיה נקרא גם GDN (GOOGLE DISPLAY NETWORK) והוא כלי מצוין לייצר חשיפות בכמויות גבוהות ובמחירים נמוכים, וכל זאת לקהלי יעד ממוקדים. אם אתם רוצים במסגרת פרסום אתרים בגוגל שלכם להכניס הרבה טראפיק לאתר, זהו כלי שיכול לייצר לכם ערך רב ולסייע לכם לעמוד במטרות שהגדרתם.

האם פרסום אתרים בגוגל יכול לתת לעסק שלכם תוצאות עסקיות טובות?

עסקים רבים מבצעים פרסום בגוגל ורואים תוצאות יפות מאוד, תוצאות שעוזרות להם להמשיך להניע את גלגלי המכונה עם לקוחות פוטנציאלים שמחפשים לעסק שלהם והופכים ללקוחות. הכלים של גוגל הם מצוינים ובידיים נכונות ומיומנות הם אחד מכלי הצמיחה המרכזים בעסקים רבים, קטנים כגדולים.

לא משנה אם מדובר בעסק מתחום הקומסטיקה, הלווינים, פתרונות התקשורת או מכירת ריהוט, כל עוד גולשים נכנסים לגוגל לחפש אחרי המוצר שלכם, הפרסום בגוגל עשוי להיות רלוונטי לעסק שלכם.

מגיעה לכם שיחה שתעשה לכם המון סדר בראש עם מנהלי הקמפיינים שלנו. כלי הפרסום הם רבים, הטכניקות מתקדמות וחשוב לעבוד עם חברה אמינה ואחראית שמבינה שאתם משקיעים את כל כולכם בעסק ורוצים מישהו שישקיע בכם חזרה, ויעזור לכם לגדול.

אנחנו כאן עבורכם, תעשו לנו טלפון וניקח את העסק שלכם קדימה.

בואו נעשה שטיק!

5/5 - (3 votes)