תתפלאו לשמוע, אבל יש אנשים שעדיין חושבים ומאמינים שפרסום באינטרנט שייך רק לעסקים מסוגים מסוימים, תחומים מסוימים או גילאים מסוימים. הגישה הזו היא גישה שהולכת ונעלמת מהעולם, וגם עסקים מסורתיים שהמשיכו במשך שנים לפרסם באוף ליין מגלים כי פרסום איכותי באינטרנט יכול לייצר להם ערך גבוה במסגרת הפעילות השיווקית של המותג.

איך ניתן להחליט באיזו פלטפורמה לפרסם?

איך ניתן לעשות סדר במגוון הכלים של פרסום באינטרנט לעסקים?

 

ריכזנו עבורכם 7 טיפים מנצחים שחשוב להקפיד עליהם בפעילות הפרסום באינטרנט שלכם:

 

1.תבחרו ספק אמין
וגם אם נפגעתם בעבר מספק שפיזר הבטחות ולא קיים – אל תאמרו נואש ואל תוותרו על הפעילות של המותג שלכם ברשת. זה נכון, יש שרלטנים רבים בתחום, ואין בכלל חסמי כניסה. המשמעות היא שכל סטודנט שהתחיל ללמוד תקשורת יכול לפרסם את עצמו כמומחה גוגל או פייסבוק. ויש גם חברות רבות וותיקות שהמומחיות שלהן היא נעילת הלקוחות בהסכמים דרקוניים וכובלים למשך שנים.אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על פעילות באינטרנט! תעשו בחינה טובה של משרד פרסום הבא שאתם מחפשים, תתקשרו לממליצים ותראו את תיק העבודות.יש גם חברות מצוינות בשוק, שיודעות לבצע פרסום באינטרנט לעסקים ברמה גבוהה ובאמינות וכנות.

 

2. תבנו תוכנית שיווק דיגיטלית
תוכנית היא המצפן של העסק, היא מתווה את הדרך ומראה את הכיוון שאליו העסק צריך לנוע כדי לייצר תוצאות מפעילות שיווק באינטרנט. פרסום באינטרנט לעסקים ללא תוכנית הוא לא אחראי וסביר להניח שיוביל לאיבוד כספים וניסיונות כושלים שיכולים להימנע. תכינו תוכנית שכוללת ניתוח של העסק והמוצר / שירות, קהל היעד והמתחרים, תכינו תוכנית פרסית מדיה ותגדירו תוצאות רצויות לפעילות.

 

3. תקימו אתר איכותי ומקצועי
לעסק שלכם מגיע אתר איכותי, שישמש ככרטיס ביקור מקצועי לעסק או לשירות שלכם. אם אתם מוכרים דרך האינטרנט, אז אתם צריכים אתר מצוין שיקל על גולשים לבצע רכישה דרך האתר שלכם.  זה לא בהכרח אומר להוציא סכומים של עשרות אלפי ₪, אבל בהחלט חשוב שתבנו אתר איתן, עם יסודות בריאים מבחינת קידום אורגני (זה המקום לציין, חשוב לקבל ייעוץ מחברה לבניית אתרים לפני שמעלים את האתר לאוויר). אם האתר שלכם ישן – תעשו לו רענון ומתיחת פנים. כמו שאתם מחליפים טלפונים ניידים אחת לשנה שנתיים, כך גם אחת לכמה שנים צריך להחליף את האתר לגרסא מעודכנת יותר.

 

4. באיזה פלטפורמה כדאי לפרסם?
פרסום בגוגל או שיווק בפייסבוק ואינסטגרם? קמפיין יוטיוב או קמפיין וידאו ברשת התוכן? חשוב לבדוק באיזה פלטפורמה הקהלים שלכם משתמשים ובאיזה מצב פסיכולוגי הם בכל אחת מהפלטפורמות. על ידי בנייה של פרופיל לקוח תוכלו לזהות את הכלים הנכונים למותג שלכם.לקריאה נוספת בנושא פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק

 

5. תבחנו קידום אורגני לאתר
קידום אורגני מתאים לעסקים מסוג מסוים, שגולשים מחפשים מידע על המוצר שלהם או השירות שלהם ברשת. אנחנו בשטיק מדיה לדוגמא, מקודמים בביטויים רבים בגוגל ויש סבירות גבוהה שכך גם אתם הגעתם למאמר הזה. תבחנו את חברה לקידום אתרים שאתם רוצים לעבוד איתה, את רמת הניסיון והידע שלה, בקשו מחקר מילות מפתח ומיקומים של המתחרים שלכם וקבלו החלטה חכמה לגבי הקידום של העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל.
איך ניתן להחליט האם לעשות קידום ממומן או קידום אורגני?

 

6. שפרו את מהירות טעינת האתר שלכם
לגוגל יש כלי מצוין שבוחן את מהירות האתר שלכם ונותן לכם טיפים אפשריים לטיפול בבעיות.מהירות טעינת אתר גבוהה יכולה לסייע לכם במספר תחומים, בין היתר לשפר את תוצאות האיכות של הקמפיינים שלכם, להגדיל את זמן הגלישה באתר ולמנוע נטישה של גולשים עקב בעיות מהירות של האתר. יותר מדי מקרים של אתרים עם קבצי תמונה כבדים ומעיקים הגיעו אלינו, והתוצאה היא שהציון שגוגל נותנת לאתרים כאלו הם ציונים נמוכים שמורידים את דירוג האתר.לביקור בכלי של גוגל לבחינת האתר, בקרו בלינק הבא
פרסום באינטרנט לעסקים

 

7. אל תצפו לתוצאות מהחודש הראשון
אם קיבלתם החלטה ללכת על פרסום באינטרנט, תנו לזה הזדמנות הוגנת ואל תגיעו למסקנות נחפזות אחרי יום, יומיים או שבועיים. פעילות הקידום של העסק אמורה ללכת ולהשתפר מחודש לחודש. משרד פרסום מקצועי יידע להציג תוצאות הולכות ומשתפרות ככל שהוא מכיר את העסק ומבצע אופטימיזציות לחשבון. היכולת לקבל מגוון מלא של נתונים מהפעילות, מעניק לכם כלים לשיפור מתמיד וזה אחד מהקסמים היפים ביותר של פרסום באינטרנט לעסקים.

 

פרסום באינטרנט לעסקים עושים עם שטיק מדיה
עם שנות ניסיון רבות במיתוג, קידום וניהול מותגים, אנחנו מביאים לשולחן יכולות פרסום שיכולות לתת לעסק שלכם ערך מוסף אדיר.אי אפשר להבטיח ניסים ונפלאות בלי להכיר את העסק, המוצר והשירות, אבל בעזרת עבודה קשה ומאומצת וחשיבה יצירתית, ניתן לנצל את הכוח של הרשת לטובתכם ולהגדיל את התוצאות שאתם מקבלים מעבודת השיווק שלכם.פנו אלינו ליעוץ מקצועי ונשמח לקחת אתכם צעד קדימה בפעילות המיתוג והפרסום שלכם.

בואו נעשה שטיק!

5/5 - (5 votes)