פרסום ביוטיוב שיעיף את העסק שלך!

פרסום ביוטיוב שיעיף את העסק שלך!

    למה לפרסם איתנו

    ליווי בפרסום בגוגל

    ליווי כולל בתחום שיווק באינטרנט

     

    מומחים בהפחתת תקציב פרסום בגוגל

    מומחים בהפחתת תקציבים בקמפיינים

    פרסום בגוגל עם נסיון עצום

    ניסיון עצום בניהול חשבונות גוגל

    פרסום בגוגל שותפים מוסמכים

    שותפים מוסמכים של גוגל

    לקוחות שסומכים עלינו

     

    תיק עבודות


     

    הקמפיינים שלנו מייצרים הכנסות!

    Untitled 3 2

      3 1

      פרסום ביוטיוב – קהלי יעד ממוקדים

      יוטיוב מעניקה לכם יכולות איתור קהלי יעד מתקדמות מאוד. בשימוש נכון, יכולות אלו יאפשרו לכם לייצר מהלכים מוצלחים של פרסום תודעתי, תדמיתי ואפילו מכירתי. יכולות פרסום ביוטיוב כוללות מספר רב של אפשרויות פילוח “רגילות” כמו מגדר, דמוגרפיה וגיאוגרפיה, תחומי עניין וכדומה. אך הכלי האיכותי ביותר הוא כנראה היכולות שלנו לטרגט קהלי יעד ספציפיים לפי ביקורים שלהם באתר האינטרנט / דפי הנחיתה שלנו. כך אנו יכולים לבצע קמפיינים של רימרקטינג בעזרת סרטוני וידאו, למבקרים בעמודים נקודתיים באתר שלנו.

      אם לדוגמא אתם צריכים להגיע לקהלים ממוקדים, למשל הקהל הרוסי בישראל, אזי פרסום למגזר הרוסי יכול להיות לכם מצוין.

      פרסום ביוטיוב – דיווח

      כלי הדיווח המתקדמים של פרסום בגוגל, עומדים לרשותנו גם בפרסום ביוטיוב. מערכת הדיווח המתקדמת נותנת למפרסמים יכולת להבין מיהם הקהלים שמתעניינים בסרטונים מסוימים, אילו קמפיינים / סרטונים עבדו טוב ביותר וכמה עלתה לנו צפייה. אפשרויות הדיווח והניתוח המתקדמות של הפרסום מעניקות לנו יכולות לביצוע אופטימיזציה לחשבון ולחתור לניצול נכון יותר של התקציב.

      פרסום ביוטיוב – קריאייטיב

      הדמיון והחשיבה היצירתית שלנו, שנובעות מהמטרות העסקיות ומאסטרטגיית המותג שלכם, יכולות לייצר את האימפקט הכל כך מיוחל על קהלי היעד שלכם. סרטוני וידאו מעניקים לנו יכולת לייצר מסרים קצרים, ממוקדים ובעלי אימפקט מיתוגי ונראותי גבוה. קריאייטיב מנצח יכול להיות ההבדל בין קמפיין יוטיוב איכותי לבין קמפיין שבו התקציב לא מייצר אימפקט.

      4 1 1

      פרסום ביוטיוב – לעמידה במטרות מגוונות

      רוצים לייצר מודעות? חשיפה? רוצים לייצר נראות גבוהה למותג או לקדם מוצר חדש? רוצים לקדם את הקליפ החדש שלכם או את הסדנא החדשה שאתם יוזמים? פרסום ביוטיוב מעניק לכם יכולות לקדם את הסרטונים שלכם על פי המטרות השיווקיות והפרסומיות שהגדרתם.

      פרסום ביוטיוב – לאילו עסקים זה רלוונטי

      פרסום ביוטיוב רלוונטי למספר רב של עסקים, ויהיה קשה למנות אותם בעמוד אחד. לכן ניעזר במספר דוגמאות קצרצרות וממוקדות.

      מעצבת של שמלות כלה יכולה לטרגט נשים שמתעניינות בחתונה ונמצאת באזור הגיאוגרפי ובגילאים הנכונים, לצד הפעלה של קמפיין רימרקטינג שיגיע למבקרות מהאתר.

      חברת ריהוט משרדי יכולה להפיק מספר סרטונים לפי סוגי מוצריה – כסאות משרדים, שולחנות משרדים ומחיצות אקוסטיות. מבקר שביקר באתר החברה בעמוד כסאות משרדיים, יקבל ביוטיוב סרטונים מותאמים למה שהוא חיפש.

      חברת מוצרים לתינוקות יכולה לקדם השקה של מוצר חדש לתינוקות על ידי הגעה לאמהות צעירות ונשים בהריון.

      ארגון חברתי מוביל שמקדם אג’נדה של אחדות בעם יכול להגיע כמעט לכל מכשיר סמארטפון בישראל ולקדם את הקמפיין החברתי שלו.

      והרשימה עוד ארוכה. יכולות הפילוח המתקדמות לצד כמות המשתמשים הענקית ביוטיוב, הופכת את הפרסום ביוטיוב לרלוונטי למספר ענק של עסקים מתחומי עיסוק שונים. תבינו עם עצמכם מה המטרה הפרסומית שלכם, מי קהלי היעד שאתם רוצים להגיע אליהם וכך תוכלו להבין האם הפרסום ביוטיוב רלוונטי עבורכם ומה הוא יכול לייצר לכם.

      5/5 - (126 votes)

      פרסום ביוטיוב והמתחרים שלכם

      6

      סוד קטן – גדול. אחת האפשרויות טירגוט ביוטיוב כוללת להגיע לקהלים שצופים בסרטונים מסוימים ועוקבים אחרי ערוצים מסוימים. המשמעות היא אדירה. אתם יכולים לייצר קמפיינים שמטרגטים את הפעילות של המתחרים שלכם, מתוך הבנה כי שניכם רוצים להגיע לאותם קהלי יעד. מחקר מתחרים ביוטיוב הוא משמעותי מאוד ויכול להוות פוטנציאל למיצוי של תובנות שיווקיות משמעותיות לפעילות העסקית שלכם. חקרו את המתחרים והפעילות שלהם, צפו בסרטונים שהם מייצרים ונסו להבין אילו סרטונים עובדים יותר ואילו פחות. על ידי מחקר מתחרים והבנה של הפעילות שלהם, תוכלו לבנות לעצמכם קריאייטיב ייחודי ומעניין למותג שלכם, ולשדר אותו לקהלים הנכונים עבורכם. המסר הנכון, לאדם הנכון הוא לא רק סלוגן, זה הרבה מעבר לזה, וביוטיוב יש לכם את היכולת להביא את הסלוגן הזה לקדמת הבמה ולנהל קמפיינים ממוקדים.

      בהרצאה שהעברתי בלשכת עורכי הדין, הצגתי לקהל מספר קריאייטיבים למודעות ושאלתי אותם איזו מודעה לדעתם הייתה עובדת טוב יותר. היו מספר ניחושים שנזרקו לאוויר אבל התשובה הייתה חד משמעית – צריך לתת לקהל לבדוק, לעשות AB TESTING ולבדוק איזו מודעה עובדת טוב יותר.

      4 1 1 1

      שירותים של שטיק מדיה

      פרסום בגוגל

      פרסום ביוטיוב הוא אחד מהכלים שגוגל מציעה ללקוחות שלה באמצעות פרסום בגוגל. פרסום בגוגל אדוורדס, רימרקטינג, פרסום של באנרים ברשת המדיה, כל אלו הם חלק ממניפת כלי הפרסום שגוגל מעניקה ללקוחות שלה. פרסום בגוגל רלוונטי למספר של עסקים מתחומי עיסוק שונים. אנחנו מנהלים עבור הלקוחות שלנו קמפיינים ממוקדי הצלחות בגוגל ומייצרים ערך משמעותי לכסף שלכם.

      פרסום בפייסבוק

      בתור הרשת החברתית החזקה בעולם, פרסום בפייסבוק הוא אחד מכלי הפרסום העוצמתיים ביותר היום. ישנן אפשרויות שיווק מגוונות בפייסבוק, אפשרויות שונות מבחינת קריאייטיב, קופי רייטינג, מטרות הקמפיין ועוד. אם אתם רוצים לבדוק האם העסק שלכם מתאים לפרסום בפייסבוק, צרו קשר עם המומחים שלנו. 

      קידום אורגני בגוגל

      היתרון העצום של קידום אורגני בגוגל הוא האיכות הגבוהה של התנועה שנכנסת לאתר כתוצאה מביקורים אורגנים. ביקורים אורגנים באתר לא עולים לנו כסף כביכול, אך העלות היא התשלום שתשלמו לחברת הקידום שלכם כדי שתיקח אתכם למיקומים גבוהים בתוצאות האורגניות. עם ניסיון של שנים בניהול קידום אורגני לאתרים, אנו מביאים לשולחן אפשרויות קידום אורגני מגוונות.

      שיווק מחדש – רימרקטינג

      שיווק מחדש לקהלים שביקרו באתר שלכם, היא צורת שיווק יעילה ובמקרים רבים זולה מאוד. יכולת הטירגוט המתקדמת והיכולת להגיע לכל לקוח עם מודעה ממוקדת לפי החיפוש שלו באתר, טומנת בחובה אפשרויות עסקיות חשובות מאוד לכל עסק. אנו בונים מערכי פרסום בעזרת רימרקטינג משולבים במשפכים שיווקים מתקדמים, כל זאת כדי לשפר את תוצאות הקמפיינים של הלקוחות שלנו.

      פרסום ברשת המדיה – GDN

      אם אתם רוצים לייצר חשיפה גבוהה לקהלי יעד רחבים למוצר, שירות או פעילות חדשה של העסק שלכם, פרסום ברשת המדיה הוא רלוונטי עבורכם. הבאנרים הממוקדים והשפה המיתוגית החזקה, מייצרת אימפקט אמיתי בקרב קהלי היעד הרלוונטים וגם צורך. צורך לנהל את הקמפיינים האלו בצורה חכמה וממוקדת כדי לסחוט את הלימון ולהפיק את המירב מהפרסום.

      אופטימיזציה לקמפיינים

      כל קמפיין צריך אופטימיזציה. סליחה, חייב. יכולות הניטור והדיווח המתקדמות של מערכות הפרסום היום, נותנת לנו אפשרות לשפר ולייעל את הקמפיינים שלנו – המשמעות היא ניצול טוב יותר של תקציב הפרסום, הפנייתו למקורות רווח אמיתיים של המותג והפקה של תובנות שיווקיות שטומנות בחובן הזדמנויות לייעול ושיפור המערכת. צוות מומחי האנליטיקס שלנו מנתחים את אתר החברה, פעילות החברה וקהלי היעד בעזרת כלים מתקדמים, על מנת לבצע עבורכם אופטימיזציה יעילה וחכמה לקמפיינים שלכם.

      איך מתחילים לפרסם ביוטיוב? קל!

      יוצרים קשר עם שטיק מדיה ומקבלים מידע מיידי על פרסום ביוטיוב

      5 2