מיתוג עסקי מדוייק לעסק שלך

    מיתוג עסקי מדוייק לעסק שלך

    מיתוג עסקי – מיתוג עסקים

    מיתוג עסקי – שיווק באינטרנט – שטיק מדיה

    בני האדם מתנהגים, חושבים ובוחרים לפי תבניות. התבניות האלו הן מה שהופכות את האדם למכונה ניתנת לחיזוי ויתרה מכך, ניתנת להשפעה. אנחנו יודעים איך לייצר את ההשפעה הזו על בני האדם.

    ואחרי הפסקה הסופר מפוצצת הזאת, נדייק ונחדד את האמירה.

    בני האדם מושפעים מצבעים, פונטים, עיצובים ומסרים ויזואלים. ההשפעה של המסרים האלו במותג שלכם היא קריטית, משום שהיא הדרך שבה הלקוח הפוטנציאלי שלכם יזכור את המותג ולאילו ערכים הוא יקשר אותו. מיתוג עסקי נכון ומדויק יעביר ללקוחות את ההרגשה שרציתם לשדר, תוך פחות משנייה. מיתוג עסקי נכון יהיה זכיר ויקבע את העסק בצורה חיובית במוח של הלקוח הפוטנציאלי.

    עבודות מיתוג עסקי
    של שטיק מדיה

    לקוחות שסומכים עלינו

    איך מתבצע תהליך של מיתוג עסקי?

    תהליך של מיתוג עסקי משתנה מחברה לחברה ומעסק לעסק, ומשתנה מהשלב בחיי החברה. יש הבדל בין חברה חדשה לבין חברה שזקוקה לרענון בשפת המותג. יש גם שינוי בין חברה טכנולוגית עם חומרים גרפיים שונים לבין משרד עורכי דין שמתמקד בהפקה של חומרים גרפים אחרים לחלוטין.

    עוד על חשיבות המותג בויקיפדיה

    אם זאת, ניתן לחלק את העבודה של מיתוג עסקי ל 9 שלבים עיקריים.

    שלב 1 – קבעו מיהו קהל היעד שלכם

    הבסיס וההתחלה לכל תהליך מיתוג נכון מתחיל בקהל היעד. אנחנו לא רוצים שהלוגו או השפה שלנו תשדר לכל אדם באשר הוא, אלא לקהל היעד הרלוונטי שמעניין אותנו ושנחשף למותג הלכה למעשה. חשוב מאוד לבצע הליך חיתוכי קהל יעד, להבין מיהם ומה המניעים הפסיכולוגים שלהם, מהם תחומי העניין והתפקידים שלהם ועוד.

    דוגמאות לניתוח של קהלי יעד:

    • נפגעי תאונות דרכים שמחפשים עורך דין.
    • אנשי עסקים שמתעניינים בשירותים של בניית אתרים.
    • מצביעי מפלגה כלשהי, שמתגוררים בתל אביב, בגיל 45+ ועוסקים בתחום ההיי טק.
    • קהל דוברי ערבית שדורש פרסום למגזר הערבי.

    אלו רק חלק קטן מהדוגמאות של קהלי יעד שאנו מנתחים, לפני שאפילו נוגעים במכחול.

    מיתוג שלב 1 – קבעו מיהו קהל היעד שלכם
    מיתוג שלב 2 – מה האני מאמין של המותג שלכם

    שלב 2 – מה האני מאמין של המותג שלכם

    מה הסיבה שהחברה שלכם קיימת? מה היא באה לפתור או איזה מענה היא באה לספק? החשיבות של האני מאמין של החברה לתהליך המיתוג הוא אדיר מכיוון שזו הרוח החיה שתכווין את המיתוג העסקי למיקום הנכון ביותר עבורכם.

    שלב 3 –  מתחרים

    המתחרים שלכם בשוק כבר עובדים ופועלים ויש להם שפה מיתוגית, למי טובה יותר ולמי פחות. חשוב מאוד לחקור את הסביבה העסקית ולקבל החלטה לגבי שפה מיתוגית מוצלחת יותר ופחות, כל זאת על מנת שנוכל ללמוד את השפה העיצובית אותה אתם אוהבים – ולבקר אותה אל מה שפועל בשטח.

    נסו לנתח את הפעילות המיתוגית של המתחרים שלכם כדי להחליט מה הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מקבלים היום. לעיתים אפילו זיהוי נכון של “שפה משותפת ומשעממת” לכל המתחרים שלכם, תתן לכם הזדמנות לשבירת שורות ומשיכת תשומת לב חיובית למותג.

    מיתוג שלב 3 –  מתחרים
    מיתוג שלב 4 – יתרונות של העסק שלכם

    שלב  4 – יתרונות של העסק שלכם

    מה היתרון של העסק שלכם? למה הלקוחות שלכם אוהבים לעבוד אתכם? מה ימשוך לקוחות חדשים לעבוד אתכם?  חשוב מאוד בשלב הזה להתרכז ביתרונות הליבה שלכם ובדברים שמבדלים אתכם מהמתחרים שלכם.

    רוצים מיתוג עסקי איכותי לעסק שלכם?

    שטיק אדס שותף של גוגל

    עושים לנו טלפון או משאירים פרטים, מקבלים מידע ויעוץ חינם ומתקדמים!

      שלב 5 – מה השפה שלכם?

      השפה של המותג שלכם היא נגזרת של הסביבה העסקית בה אתם פועלים וקהל היעד שלכם. השפה של המותג יכולה להיות:

      • מכירתית
      • רצינית ומעונבת
      • טכנולוגית
      • ידידותית
      • בועטת וחצופה
      • תומכת
      • וכדומה

      ישנן אין סוף אפשרויות לשפה של מותג וחשוב שתגדירו מראש מהי השפה שאתם רוצים לשדר כדי שהדבר יבוא לידי ביטוי בתהליך העיצוב.

      מיתוג שלב 5 – מה השפה שלכם?
      מיתוג שלב 6 – סוף סוף מעצבים… ומתחילים בלוגו

      שלב 6 – סוף סוף מעצבים… ומתחילים בלוגו

      מיתוג עסקי מתחיל בלוגו מעוצב ומדוייק. הלוגו הראשוני למותג יכיל בתוכו את כל תוצאות המחקר שביצענו בשלבים המקדימים ויישם את המסקנות שלנו לרעיון עיצובי ראשוני. בלוגו חשובה מאוד ההקפדה על פונטיקה, צבעים, מרווחים והאווירה הכללית שהלוגו משדר ומעביר. לדוגמא, אצל אחד הלקוחות שביצענו להם תהליך של מיתוג עסקי, התחיל בבחירת הפונט הנכון ואליו חיבור של האייקון שישדר את השפה הטכנולוגית והמתקדמת של החברה.

      שלב 7 – סלוגן  ומסר לחברה

      מהו המשפט המזוקק האחד שמכיל בתוכו את פעילות החברה, היתרונות שלה והאני מאמין שלה? מהו המשפט החזק ביותר שיכול להפוך להיות מזוהה עם החברה? חשוב מאוד להכיל במסר שלכם לא רק מה המוצר שלכם עושה אלא למה כדאי לאנשים להשתמש בון או לחילופין, למה הוא חשוב לאנשים.

      מיתוג שלב 7 – סלוגן  ומסר לחברה

      מיתוג שלב 8 – שלבו את השפה העיצובית לתוך כל ממשקי החברה

      שלב 8 – שלבו את השפה העיצובית לתוך כל ממשקי החברה

      מיתוג עסקי צריך להתאים את עצמו למספר סביבות עבודה פוטנציאליות של העסק:  עיצוב של כרטיסי ביקור, עיצוב חתימה למייל, עיצוב מעטפות, עיצוב לעמוד פייסבוק, עיצוב לעמוד יוטיוב, עיצוב לבאנרים של רימרקטינג, עיצוב לאתר אינטרנט, קמפיינים בפייסבוק ועוד. השתמשו בשפת המותג שלכם כדי לייצר זכירות ולקעקע את צבעי המותג ושמו בראש של הלקוחות שלכם.

      שלב 9- תאהבו וטפחו את המותג שלכם

      אחרי שהמותג שלכם עלה לאוויר, אתם האוהדים הכי חשובים שלו. תדאגו לשמור על שפת המותג, על הערכים שקבעתם ועל האני מאמין שלכם. שדרו את שפת המותג בכל הזדמנות בצורה נכונה ומתאימה. עודדו עובדים ללכת עם חומרים מעוצבים של המשרד, תשקיעו בשימוש של חומרים ממותגים ומכובדים על מנת לבנות ולמסד את הנראות שלו בקרב כל דרגי החברה.

      אחרי שעברתם את כל השלבים האלו של מיתוג עסקי, תוכלו להישען אחורה למשך 5 דקות ולהתחיל בשלב הבא, של שיווק ופרסום המותג שלכם.

      5/5 - (784 votes)
      מיתוג שלב 9- תאהבו וטפחו את המותג שלכם

      למה לבחור בשטיק מדיה למיתוג פרסום העסק שלכם?

      שטיק מדיה מביאה לשולחן ראייה שיווקית כוללת – מיתוג – שיווק ומדידה.

      הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בעלי יכולות מוכחות בתחומים של מיתוג עסקי, פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל ובניית אתרים. כל אלו יחד מבטיחים שכאשר נבצע יחד את תהליך מיתוג עסקי לחברה שלכם, כל הפרמטרים הרלוונטים יילקחו בחשבון ולא תתקעו לבסוף עם שפה מיתוגית שמתאימה רק ללוגו ולא מתאימה למהלכי שיווק ופרסום כוללים.

      תחומי התמחות שלנו:

      קידום אתרים

      קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל יכול לייצר לעסק שלכם כניסות איכותיות וממוקדות, בעלות סיכוי גבוה להפוך לליד בהמשך. השקעה בקידום אורגני מתאימה לעסקים עם ראייה לטווח ארוך ובעלי אסטרטגיה שיווקית מוכוונת הצלחות. אתם מוזמנים לקרוא עוד על קידום אתרים

      בניית אתרים

      אתר אינטרנט הוא שלב ממשיך לשלב המיתוג העסקי. החשיבות של אתר אינטרנט למותג שלכם היא עצומה ואנו בונים אתרי אינטרנט מוכווני הצלחה לפי תחום הפעילות של הלקוח. אתרים תדמיתים, אתרי אי קומרס, אתרי מידע והרשמה ודפי נחיתה. לקריאה נוספת על בניית אתרים

      שיווק בפייסבוק

      פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בישראל. בסיכוי די גבוה, הלקוחות שלכם גולשים בפייסבוק גם אם באופן פסיבי ודליל, אבל סביר להניח שהם שם. היכולות שלנו לטרגט במדויק את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ולדוורר להם את המסרים השיווקים שלכם בצורה ממוקדת, הופכת את פייסבוק לכלי שיווק יעיל לעסקים.

      לקריאה נוספת על שיווק בפייסבוק

      פרסום בגוגל

      אם יש לכם עסק סביר להניח שכבר שמעתם על פרסום בגוגל, פרסום לפי קליק או פרסום בADWORDS. כל אלו הם שם קוד למודעות הטקסט שעולות ראשונות בזמן שאתם מבצעים חיפוש בגוגל, ומסומנות כ AD. אנו מומחים ביצירת קמפיינים אפקטיביים ומוכוונים להצלחות בגוגל ומלווים עשרות לקוחות מרוצים שהצליחו לייצר שינוי אמיתי בכמות הפניות והלידים שהם מקבלים.

      לקריאה נוספת על פרסום בגוגל לחצו כאן:
      ועוד על ניהול חשבון המותג בגוגל

      טיפים חשובים למיתוג העסק שלכם

      שאלות נפוצות על מיתוג

      מה כולל תהליך מיתוג עסקי?

      תהליך מיתוג עסקי כולל ביצוע של תהליך מתודי מקצועי יחד עם החברה שלכם, שהמטרה שלו היא לבנות את שפת המותג והנראות שלו.  תהליך מיתוג עסקי כולל אסטרטגיה ומחקר עמוקים כדי להבין מהם ערכי המותג ומה החברה רוצה שהלקוחות ירגישו כשהם נתקלים במותג.
      תהליך מיתוג עסקי כולל תוצרים מסוגים שונים, כמו עיצוב לוגו, עיצוב באנרים, עיצוב אתרי אינטרנט, עיצוב דפי נחיתה ועוד.
       

      מהם השלבים של מיתוג עסקי?

      מיתוג עסקי כולל מספר שלבים הכרחיים להצלחת התהליך.
      1. אפיון מעמיק
      2. מחקר על הסביבה העסקית
      3. מחקר קהלי יעד
      4. עיצוב לוגו
      5. הטמעת לוגו בחומרים שיווקים
      6. עיצוב אתר אינטרנט
      7. עיצוב מצגות עסקיות
      8. עיצוב מדיות חברתיות
       

      מתי כדאי לעשות מיתוג מחדש?

      תהליך של מיתוג מחדש מתאים לחברות שכבר רצות עם מותג קיים, ולרוב מגיעות לשלב בחיי החברה שבו הן שוקלות את הפעילות שלהן עד היום והאם המיתוג הנוכחי משרת את הפעילות של החברה.
      ישנם מקרים שבהם חברות עושות מיתוג מחדש עקב משבר תקשורתי שעברו והם מרגישות כי המותג נחלש וצריך לעבור רענון או אפילו שינוי עמוק ביותר. במקרה זה יש לקחת בחשבון את כל המשמעויות של מיתוג מחדש.
       

      כמה עולה מיתוג עסקי?

      העלות של תהליך מיתוג עסקי משתנה מחברה לחברה והיא פונקציה בין היתר גם של החומרים שתרצו להפיק בסוף התהליך. חשוב מאוד לבדוק יחד עם משרד המיתוג מה היכולות שלו מבחינת עיצוב המוצרים ולקבל הצעת מחיר מדוייקת ביותר לחברה שלכם. אם אתם צריכים גם אתר אינטרנט לתהליך, או עיצוב של קופסאות ובקבוקים, הרי זה ישפיע על המחיר.